Noen som har kjent etter åpning selv?

Mammantil_N_W

Blir kjent med forumet
Noen som har kjent etter åpning selv?
Jeg kjenner godt selv åpning når jeg sitter på do nå
Og er det noen som har hatt god effekt av å bli strippet?
 
Noen som har kjent etter åpning selv?
Jeg kjenner godt selv åpning når jeg sitter på do nå
Og er det noen som har hatt god effekt av å bli strippet?

Oi, kommer du så langt inn? Her er magen altfor stor til å i det hele tatt komme halvveis inn :hilarious:
 
Noen som har kjent etter åpning selv?
Jeg kjenner godt selv åpning når jeg sitter på do nå
Og er det noen som har hatt god effekt av å bli strippet?

Har kjent selv at jeg får inn en finger. Korte negler og rene hender, ikke lang tids fikling. Kun kjenne også ut igjen. Det har gått helt fint å sjekke, ikke fått noe maserier eller plager av det.
 
Oi, kommer du så langt inn? Her er magen altfor stor til å i det hele tatt komme halvveis inn :hilarious:

Tror ikke jeg kommer mer en rett innenfor, siden jeg er liten og baby er stor så er det ikke mye jeg kan bøye overkroppen :hilarious::hilarious:
 
Tror ikke jeg kommer mer en rett innenfor, siden jeg er liten og baby er stor så er det ikke mye jeg kan bøye overkroppen :hilarious::hilarious:

Hahaha samme her, selvom jeg ikke er liten :hilarious: men vet jo hvor langt inn jordmor stikker hånda for å komme helt inn og kan ikke skjønne at noen i det hele tatt kommer så langt inn sjæl :hilarious:
 
Hahaha samme her, selvom jeg ikke er liten :hilarious: men vet jo hvor langt inn jordmor stikker hånda for å komme helt inn og kan ikke skjønne at noen i det hele tatt kommer så langt inn sjæl :hilarious:

Ikke som gravid isåfall så all ære til de som klarer det :bag::hilarious::hilarious:
 
Har fått samboeren til å kjenne å målt ca med hvor langt han får ut fingrene og kommer til 5-5,5 cm
Burde vel snart komme nå han da?:rolleyes:
Alle sier jeg har liten mage så er vel derfor jeg klarer å komme til selv:hilarious:
 
Har fått samboeren til å kjenne å målt ca med hvor langt han får ut fingrene og kommer til 5-5,5 cm
Burde vel snart komme nå han da?:rolleyes:
Alle sier jeg har liten mage så er vel derfor jeg klarer å komme til selv:hilarious:

Tenker at jeg ikke ville stolt på målene til samboeren min, men gått til fagfolk. Ringer du til føden og sier du har såpass med åpning får du nok kommet inn til sjekk, og da får du et litt mer troverdig svar :p
 
Ja tenker jeg skal ringe jordmor i morgen å høre:)

Gjør det! Så får du hvertfall et sikkert svar på hvordan ståa er. Men ville ikke tatt det for god fisk å stole på fingrene til samboeren min altså :p jordmor konsentrerer seg jo for å kjenne etter åpningen liksom :p
 
Det er lettere når man sitter på do enn når man ligger.

Likevel, man skal inn ganske langt, helt inn til indre mormunn for å kjenne det. Skal godt gjøres, men sikkert ikke totalt umulig :p
 
Snakka faktisk med jordmor om det på sjekk idag, ho sa det var tilnærma fysisk umulig å få sjekka åpningen sin sjæl :p
 
Har ikke klart å kjenne/måle åpning, men kjente mormunnen og endringen på den. Gjorde det sist også, men er nok lettere om man vet hva man skal kjenne etter...
 
Back
Topp