Noen som har kjent dette??

Litro

Forelsket i forumet
Det stikker noe forferdelig rett over og bak skambeinet. Det kjennes ut som babyen stanger hodet, bare at det kjennes mye skarpere ut. Kjenner ingen nedpress, og magen er ikke sunket enda tror jeg. Har ikke kjent dette tidligere, men i kveld er det skikkelig vondt! Tviler på det er rier det er snakk om, men kanskje en modning? Heller ikke bekkenløsning. Kanskje babyen bare ligger veldig vondt til? Har termin om en uke. Noen andre som har hatt det slik?

Jeg hadde det myye da jeg gikk med min sønn. Og enten er det modning eller så er det ligamentene som strekker seg..

Ja, rett vondt er det! Hopper i stolen når det skjer! Men da satser vi på en modning da, mens vi tenker at verre skal det bli;)

hehe.. lykke til med fødsel..[:)]

ORIGINAL: janett85

Takk! Hvor lenge før fødsel hadde du slike stikninger? (tror forresten ikke det er ligamentene som strekker seg, det hadde jeg mye av tidligere og det kjentes annerledes ut..)

har kjent det du beskriver i en måneds tid nå, det er nok bare kroppen som gjør seg klar til fødsel med modning och så där, ikke no farlig iallefall[:)] 
er du jo kjempebekymra er det bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite til føden da.

ORIGINAL: Litro

ORIGINAL: janett85

Takk! Hvor lenge før fødsel hadde du slike stikninger? (tror forresten ikke det er ligamentene som strekker seg, det hadde jeg mye av tidligere og det kjentes annerledes ut..)

å hadde det i hvertfall 2 måneder føre han kom. og gikk da 11 dager overtid..

Hadde det stadig gjenom hele svangerskapet, men blei værre da ca 2 måneder føre..

okeeey, så da slipper jeg å vente fødsel innen det første døgnet i alle fall [8D]

ORIGINAL: fairy

Kan det være at babyen borer hodet sitt lenger ned i bekkenet?

Kanskje det? Tror han bommer litt i så fall.. det kjennes ikke ut som han borer det nedover, men mer som rett utover

Er nok helt sikkert livmoren som vokser og strekker på seg.

Back
Topp