Noen som har kjøpt...

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
...noe fint til å henge over vognen? Vis gjerne bilde, eller legg ved link :D

Er på jakt etter noe fint til å "pynte" vognen med. Helst noe i tre som man henger på tvers :)

Jeg har kjøpt noe, men har verken bilde eller link akkurat nå :P Var største storebror som valgte den, bamsedingser som lager litt ristelyd i friske farger. Jeg hadde nok kanskje valgt en annen selv, men synes det er viktig å involvere ungene også, og den var jo koselig :)

Jeg har kjøpt noe, men har verken bilde eller link akkurat nå :p Var største storebror som valgte den, bamsedingser som lager litt ristelyd i friske farger. Jeg hadde nok kanskje valgt en annen selv, men synes det er viktig å involvere ungene også, og den var jo koselig :)
Så koselig at storebror fikk velge :)
Har en med bamser på etter storesøster, men synes det blir litt for rosa for lillebror :P

Vis vedlegget 29796 Jeg har kjøpt denne fra Sebra til å henge på vognen :)

Den var fiiiiin! :O Hvor har du fått tak i den henn? Godt mulig du har skrevet det allerede, men nå ble jeg helt in love her! DIGGER ugler! Barnerommet har skikkelig ugletema, å har endel ugle figurer rundt om i leiligheten nå, mannen ler av meg når jeg ser en ugle på en butikk å bryter ut: DEN MÅ VI HAAAAAAAAAAA! :P

Så koselig at storebror fikk velge :)
Har en med bamser på etter storesøster, men synes det blir litt for rosa for lillebror :p

Hehe, ja kanskje greit å bytte ut da ;)

Den var fiiiiin! :O Hvor har du fått tak i den henn? Godt mulig du har skrevet det allerede, men nå ble jeg helt in love her! DIGGER ugler! Barnerommet har skikkelig ugletema, å har endel ugle figurer rundt om i leiligheten nå, mannen ler av meg når jeg ser en ugle på en butikk å bryter ut: DEN MÅ VI HAAAAAAAAAAA! :p
Hehe ugler er jo bare så ELSK!! <3 :D Jeg kjøpte den der jeg jobber, Babycare Kristiansand. Dem har dem sikkert mange steder hvor de selger merket Sebra da :) Er jo også mange nettbutikker som selger Sebra så burde ikke være vanskelig å få tak i ;)

Hehe ugler er jo bare så ELSK!! <3 :D Jeg kjøpte den der jeg jobber, Babycare Kristiansand. Dem har dem sikkert mange steder hvor de selger merket Sebra da :) Er jo også mange nettbutikker som selger Sebra så burde ikke være vanskelig å få tak i ;)

Ja, ugler er bare skjønt! :D Var innom Kremmerhuset i dag å kjøpte en uglelampe å en figur i dag :) Hadde det ikke vært for at alle luktene der gjør meg kvalm, så hadde jeg nok kjøpt enda mer :P
Åja, herlig Da har sikkert babyboom som ligger ikke langt herfra det :) Takk takk! :D

Ja, ugler er bare skjønt! :D Var innom Kremmerhuset i dag å kjøpte en uglelampe å en figur i dag :) Hadde det ikke vært for at alle luktene der gjør meg kvalm, så hadde jeg nok kjøpt enda mer :p
Åja, herlig Da har sikkert babyboom som ligger ikke langt herfra det :) Takk takk! :D
hehe kanskje nesten like greit at lukten der gjør deg kvalm da? :P haha penger spart.. Har du sett de fine sengesettene på jysk med uglemotiv forresten? :) De har stellematter også med samme motiv, bare noen tips :D

hehe kanskje nesten like greit at lukten der gjør deg kvalm da? :p haha penger spart.. Har du sett de fine sengesettene på jysk med uglemotiv forresten? :) De har stellematter også med samme motiv, bare noen tips :D

Ja, tror nesten det er like greit altså, hehe :D JA, det er kjempe fint! Har bestilt de lilla ugle gardinene derfra :) Å må klippe av en god del for vinduet på barnerommet er ganske lite, så da kan jeg sy sengetøy ut av det som blir til overs :)

Ja, tror nesten det er like greit altså, hehe :D JA, det er kjempe fint! Har bestilt de lilla ugle gardinene derfra :) Å må klippe av en god del for vinduet på barnerommet er ganske lite, så da kan jeg sy sengetøy ut av det som blir til overs :)
Så lurt, og flink du som kan sy :D Sånt forstår jeg meg ikke på i det hele tatt hehe

Så lurt, og flink du som kan sy :D Sånt forstår jeg meg ikke på i det hele tatt hehe

Nja, kan nå ikke akkurat skryte på at jeg har sydd så mye i mitt liv :P Men tenkte jeg skulle se om jeg fikk det til, å fikk symaskin i bursdagsgave av mannen nå for ikke lenge siden :P Stoffet kom i dag, så har fått sydd litt nå, å jeg syr rett å det ser fint ut i det minste :) Jeg er av den typen som tenker : Hmmmm, kan jeg dette? Det vet jeg ikke før jeg prøver :P Prøvde meg på å strikke fletter blant annet her for litt siden, å fikk det til, utrolig, men sant, så ble det fletter gitt :P Staheten som slår til kanskje :angel1

Nja, kan nå ikke akkurat skryte på at jeg har sydd så mye i mitt liv :p Men tenkte jeg skulle se om jeg fikk det til, å fikk symaskin i bursdagsgave av mannen nå for ikke lenge siden :p Stoffet kom i dag, så har fått sydd litt nå, å jeg syr rett å det ser fint ut i det minste :) Jeg er av den typen som tenker : Hmmmm, kan jeg dette? Det vet jeg ikke før jeg prøver :p Prøvde meg på å strikke fletter blant annet her for litt siden, å fikk det til, utrolig, men sant, så ble det fletter gitt :p Staheten som slår til kanskje :angel1
Så flink du er! :) og det er jo helt sant, man vet jo ikke om man får det til før man har prøvd :)

Så flink du er! :) og det er jo helt sant, man vet jo ikke om man får det til før man har prøvd :)

Takk Takk :) Det er sant, gøy å prøve noe nytt :) Nå sier jeg ikke at det er perfekt, men det så nå greit ut når gardinene ble hengt opp :) Den lilla fargen passet kjempe fint til gråfargen rommet er malt :)

Takk Takk :) Det er sant, gøy å prøve noe nytt :) Nå sier jeg ikke at det er perfekt, men det så nå greit ut når gardinene ble hengt opp :) Den lilla fargen passet kjempe fint til gråfargen rommet er malt :)
årh det høres veldig fint ut, du må gjerne legge ut bilde :D

årh det høres veldig fint ut, du må gjerne legge ut bilde :D

Ja, kan legge ut bilde av rommet når det er ferdig :D Vi har ikke lagt gulv enda ( når jeg sier vi, mener jeg mannen), er bare vegg til vegg teppe der nå :) Også skal det settes opp ny lampe der å litt pynt osv :)

Ja, kan legge ut bilde av rommet når det er ferdig :D Vi har ikke lagt gulv enda ( når jeg sier vi, mener jeg mannen), er bare vegg til vegg teppe der nå :) Også skal det settes opp ny lampe der å litt pynt osv :)
Gleder meg til å se :) Er så gøy å se barnerom, utrolig koselig! Jeg kan tenke meg at det blir kjempe fint :D

Back
Topp