Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig at storebror fikk velgeJeg har kjøpt noe, men har verken bilde eller link akkurat nå Var største storebror som valgte den, bamsedingser som lager litt ristelyd i friske farger. Jeg hadde nok kanskje valgt en annen selv, men synes det er viktig å involvere ungene også, og den var jo koselig
Å, den var flott! Elsker uglerVis vedlegget 29796 Jeg har kjøpt denne fra Sebra til å henge på vognen
Vis vedlegget 29796 Jeg har kjøpt denne fra Sebra til å henge på vognen
Så koselig at storebror fikk velge
Har en med bamser på etter storesøster, men synes det blir litt for rosa for lillebror
Hehe ugler er jo bare så ELSK!! <3 Jeg kjøpte den der jeg jobber, Babycare Kristiansand. Dem har dem sikkert mange steder hvor de selger merket Sebra da Er jo også mange nettbutikker som selger Sebra så burde ikke være vanskelig å få tak iDen var fiiiiin! :O Hvor har du fått tak i den henn? Godt mulig du har skrevet det allerede, men nå ble jeg helt in love her! DIGGER ugler! Barnerommet har skikkelig ugletema, å har endel ugle figurer rundt om i leiligheten nå, mannen ler av meg når jeg ser en ugle på en butikk å bryter ut: DEN MÅ VI HAAAAAAAAAAA!
Hehe ugler er jo bare så ELSK!! <3 Jeg kjøpte den der jeg jobber, Babycare Kristiansand. Dem har dem sikkert mange steder hvor de selger merket Sebra da Er jo også mange nettbutikker som selger Sebra så burde ikke være vanskelig å få tak i
hehe kanskje nesten like greit at lukten der gjør deg kvalm da? haha penger spart.. Har du sett de fine sengesettene på jysk med uglemotiv forresten? De har stellematter også med samme motiv, bare noen tipsJa, ugler er bare skjønt! Var innom Kremmerhuset i dag å kjøpte en uglelampe å en figur i dag Hadde det ikke vært for at alle luktene der gjør meg kvalm, så hadde jeg nok kjøpt enda mer
Åja, herlig Da har sikkert babyboom som ligger ikke langt herfra det Takk takk!
hehe kanskje nesten like greit at lukten der gjør deg kvalm da? haha penger spart.. Har du sett de fine sengesettene på jysk med uglemotiv forresten? De har stellematter også med samme motiv, bare noen tips
Så lurt, og flink du som kan sy Sånt forstår jeg meg ikke på i det hele tatt heheJa, tror nesten det er like greit altså, hehe JA, det er kjempe fint! Har bestilt de lilla ugle gardinene derfra Å må klippe av en god del for vinduet på barnerommet er ganske lite, så da kan jeg sy sengetøy ut av det som blir til overs
Det er vel ikke akkurat noe man "må ha", men jeg synes det er litt koselig å pynte opp den ellers så anonyme barnevognenNei har ikke kjøpt noe enda. Men må vel gjøre det snart
Så lurt, og flink du som kan sy Sånt forstår jeg meg ikke på i det hele tatt hehe
Så flink du er! og det er jo helt sant, man vet jo ikke om man får det til før man har prøvdNja, kan nå ikke akkurat skryte på at jeg har sydd så mye i mitt liv Men tenkte jeg skulle se om jeg fikk det til, å fikk symaskin i bursdagsgave av mannen nå for ikke lenge siden Stoffet kom i dag, så har fått sydd litt nå, å jeg syr rett å det ser fint ut i det minste Jeg er av den typen som tenker : Hmmmm, kan jeg dette? Det vet jeg ikke før jeg prøver Prøvde meg på å strikke fletter blant annet her for litt siden, å fikk det til, utrolig, men sant, så ble det fletter gitt Staheten som slår til kanskje
Så flink du er! og det er jo helt sant, man vet jo ikke om man får det til før man har prøvd
årh det høres veldig fint ut, du må gjerne legge ut bildeTakk Takk Det er sant, gøy å prøve noe nytt Nå sier jeg ikke at det er perfekt, men det så nå greit ut når gardinene ble hengt opp Den lilla fargen passet kjempe fint til gråfargen rommet er malt
årh det høres veldig fint ut, du må gjerne legge ut bilde
Gleder meg til å se Er så gøy å se barnerom, utrolig koselig! Jeg kan tenke meg at det blir kjempe fintJa, kan legge ut bilde av rommet når det er ferdig Vi har ikke lagt gulv enda ( når jeg sier vi, mener jeg mannen), er bare vegg til vegg teppe der nå Også skal det settes opp ny lampe der å litt pynt osv