Noen som har kjøpt sko til mini?

SHS

Elsker forumet
Hmm, lurer på når man skal kjøpe. Når de står eller først når de går skikkelig? Erfaringer mottas med takk [:D]

Jeg har ikke kjøpt enda og tror ikke vi blir å kjøpe enda heller...

Jeg har kjøpt et par supersøte sko til snuppa mi da hu gjerne vil prøve å gå også da vi er ute, blir veldig grisete med raggsokker... hehe.. Hu synes det er veldig rart med sko på og tar kjempestore skritt med dem på, kjempefestlig[:D]

ORIGINAL: anne*mor

Jeg har kjøpt et par supersøte sko til snuppa mi da hu gjerne vil prøve å gå også da vi er ute, blir veldig grisete med raggsokker... hehe.. Hu synes det er veldig rart med sko på og tar kjempestore skritt med dem på, kjempefestlig[:D]

Det er det jeg også føler, at han vil ned å stå når vi er ute. Men kan jo ikke gå enda, derfor er jeg i tvil om det er noen vits. Tenker at om jeg kjøper sko for tidlig, så må jeg kanskje ha flere par i løpet av sommeren. Barnesko som ser bra ut og har god støtte er jammen dyrt har jeg funnet ut [&o]

Vi kjøpte sko for noen uker siden, og det er det beste vi har gjort! Hun er mye stødigere, går noen skritt og går rondt alt hun kan holde seg i når vi er ute.

vi kjøpte  i dag..  gode sko som støtter rundt anklene..   vi fekk besjed når mini var 10/11 måner å hadde begynt å reise seg opp skulle han begynne med sko som var gode  å støtte rundt anklene..  mini syns det var stas å ha di på  å gliste når mormora hans sa han hadde fått fine sko..  kosta 450 kr. di første skona er di viktigste skoa di har for at foten skal forme seg rett.. 

Vi skal ikke kjøpe sko før Axel kan gå.

har ikke kjøpt enda, og vet ikke helt når vi kommer til å gjøre det.
Hun elsker å ut og gå når vi holder henne, men det går kjempefint med myke tøfler eller tøffelsokker.
Ute bruker vi bare sånne tøffelsokker fra hm, hun er jo ikke så mye ute når det er vått uansett..

Men nå som hun har begynt i barnehagen føler jeg liksom litt behov for sko, så har vurdert veldig stonz, men enn så lenge venter vi litt.

e vel øve 1 mnd si eg kjøpte sko t hu, hu bruge de når hu e ude å krybe å går, har kjøpt ecco sko t hu, sånn så e lige de hvite førstegangs skoa. kosta 550 kr.

Har kjøpt inn de første skoene som har god støtte oppover. Har kjøpt i en stor str, så skal jo egentlig ikke brukes før han går, men var ute på fjelltur i går og da hadde han de på seg allikevel. Spiser jo enda på innetøflene sine, så er ikke så lysten på at han skal ha de ute på bakken da.

har ikke kjøpt,men kommer til å kjøpe i løpet av sommeren,når han beg å gå. da blir det ecco elelr bisgaard sko

Kjøpte på fredag. Har ikke begynt å bruke dem noe særlig enda, men hun går/står mye ute, og da er det jo greit å ha sko, tenker jeg. Kjøpte ecco sine, til 550,- (dyrt, ja....).

Kjøpte sko til halv pris på Barnas hus, merket heter Superfit tror eg og de er høye og stødige rundt anklene. Syns det er greit at han har sko på ute for han reiser seg overalt og går med vegger og hva han får støttet seg til.

ORIGINAL: liv09

Kjøpte sko til halv pris på Barnas hus, merket heter Superfit tror eg og de er høye og stødige rundt anklene. Syns det er greit at han har sko på ute for han reiser seg overalt og går med vegger og hva han får støttet seg til.

Jeg har kjøpt de samme til 200 kroner, superfornøyd! [:D] Syns de er så fine og ordinær pris er jo 500. Ble marineblå her, men hadde mest lyst på hvite.

Har ikke kjøpt enda.. blir nok en stund til, i og med at han ikke har begynt å reise seg engang.. [;)]

ORIGINAL: marimari

ORIGINAL: liv09

Jeg har kjøpt de samme til 200 kroner, superfornøyd! [:D] Syns de er så fine og ordinær pris er jo 500. Ble marineblå her, men hadde mest lyst på hvite.

Er det tilbud på dem hos Barnas Hus nå?

Har ikke kjøpt sko nei, føler det er nok med tøflene ennå. Kjøper nok et par til de ila sommeren [:D]

jeg har tenkt å kjøpe sko i morgen for da er et opphørssalg på en sko butikk her, og siden barnesko er ganske dyrt så skal jeg kjøpe da[:)]

Back
Topp