Noen som har kjøpt barnevogn fra utlandet på nett?

Maybenr2

Forelsket i forumet
Det er riktig at barnevogn kommer det ikke toll på?
Men hvis man kjøper tilbehør til vogn,så er det toll.
Noen som vet hvor mye toll?
Hvordan gikk det å kjøpe på nett?
Vurderer å kjøpe Bugaboo Cameleonen på babytrader.eu
Noen erfaringer?Eller noen som vet om andre nettsider som er billigere å handle fra?

,,,

Hmm...ingen som har erfaring med det?

jeg vet ikke hva som er toll på. men du må huske at du må betale 25% moms på vogna og frakta..

barnevogn er det ikke toll på.. kommer litt ann på hva du mener med deler.. 
jeg kan finne ut av det hvis du sier hva du mener.

du må uansett betale moms av frakta og varens tollverdi, (fakturaverdi) i tillegg til forenklet fortollingsgebyr hos posten på 117 kr..

min tante bestilte i fra kiddis24 tror jeg. og er veldig fornøyde.. men var lang leveringstid men de kom uansett ganske billig ut av det ifh til å kjøpe den i norge..

husk du har ikke de samme rettighetene på verken reklamasjon evt angrerett om du velger å kjøpe på nett fra utlandet

barnevogn sportstrille understell bag og deler dertil er det toll på.. kun moms

Sjekk på tollkalkulatoren til tollvesenet, så ser du hva du må betale de. Barnevogner er tollfritt, men du må allikevel betale moms.

Skulle egentlig kjøpe meg Brio Go fra England, men Brio Sverige gikk ut å nektet de å ha tilbudet mer siden det var for bra, så da gikk jeg bort i fra utenlandshandel og fant heller en helt annen vogn på tilbud i norsk nettbutikk. Var glad for det når bumperbaren knakk etter ekstremvinteren vi hadde i forfjor. En mail og jeg kunne komme å hente ny på lageret deres.

Back
Topp