noen som har Kjærester som spiler WOW

Lise Lassaron

Elsker forumet
[:@][:'(][:@][:'(]
sier bare jeg om dette drit spillet..
folk blir dønn avhengi vethu...

kan jo ikke la være å spille en dag , for da "tar de andre igjenn han", går ikke ant å sette det drit spillet på pause heller.." må bare gå en plass for å gjømme meg først" får jeg til svar når jeg skal ha hjelp til noe

barnslig JA....

han blir bare sur når jeg sier at jeg synes voksne mannfolk som er avhengi av WOW , og slike nettspill er drit hakke barnslig...

han er jo 28 snart.. er det håp om at han vokser det ifra seg eller..[:'(]

gutten min skal ikke bli pc nerd asså... har sett PC spilling fucka alt for mange unger og ungdommer..[&:]

ikke WOW, men FM. Er et fotballspill..og ha er fullstendig opphengt. Så jeg vet vordan du har det.

Ja... Og eg spele det sjølv også.... Men om kjæresten din ikkje klare å sjå at han snart skal bli far og at WOW er eit spel, og kun eit spel så har han eit problem... Eit forslag kan være at du sette deg ned og seie til han at du trenge han, du trenge hjelp og støtte og nokon som har tid å høra på deg når dagane ikkje er så lette. Ka om han får spelekveldar som han kan ha for seg og konsentrere seg hundre % om deg dei andre kveldane? Og gjer det klart at så snart ungen er fødd vil dataspel vera meir unntak enn regel.. 

Om ingenting fungere: ta straumen.. Uten internett, ingen WOW....  Kanskje han tar hintet då?

Mannen min spiller heldigvis ikke [:D] Men han kan surfe på nett i timesvis på jakt etter buick deler [8|] *åhsåspennende*

hahahaha.. "må gå en plass å gjemme seg først"...[:D]

Skjønner din irritasjon.

Nei, etter utallige innlegg på bv om menn som er hekta på wow, så har jeg gitt han en advarsl om at han skal aldri prøve wow!

ORIGINAL: Rebecca85

Mannen min spiller heldigvis ikke [:D] Men han kan surfe på nett i timesvis på jakt etter buick deler [8|] *åhsåspennende*

Sign, bare at her igården er det biler han ser på.... Bare for å se,liksom...
Kjempegøy,ja....[8|]

Jepp her spilles det hos sambo og [:'(]
Hva kaller mannen din seg for no da? kansje di spiller i lag
så kan vi påvirke di i samen....... kremt[;)]

min spilte wow, men heldigvis har han ikke blitt bitt av basillen...! Han og kammeratene sitter og siter på hue hver gang de hører om noen som kun lever for wow.... og de er "nerder" alle sammen[&:]

han spele d ja, me d gjør eg og, men eg gidde ikkje spela d så mye, han kan spela d fra an komme hjem fra jobb t an legge seg, men an e flinke å lage middag og gjør ting hvis eg ber an om d. eg har vert ganske ganske hekta på d i ein goe periode så vett at d e litt "farligt" men at d e kjempe kjekt:) men han har fått streng beskjed om at når Sebastian komme så kan an ikkje spela (ikkje så mye). og d forstår an. eg har sagt at hvis an spele lika mye og ikkje kan gjør så mye aent så hive eg pcen hans haha :P^^ han forstår ka eg meine ^^ og eg forstår kossen d e å ver hekta =)

Ikke WOW, men noe skytespill greier på PS3.
Det ødelegger jo helt familietilværelsen jeg har sett for meg da, når han spiller hele dagen, og knapt hører etter når jeg snakker.
Jeg vet Nøyaktig hvordan du har det, og det suger![:@]
Og min er 34[&:]

Mye bedre å være hekta på babyverden[:D]

ja[:@][:@][:@][:@]

Nope..

ORIGINAL: Lisekir

[:@][:'(][:@][:'(]
sier bare jeg om dette drit spillet..
folk blir dønn avhengi vethu...

kan jo ikke la være å spille en dag , for da "tar de andre igjenn han", går ikke ant å sette det drit spillet på pause heller.." må bare gå en plass for å gjømme meg først" får jeg til svar når jeg skal ha hjelp til noe

barnslig JA....

han blir bare sur når jeg sier at jeg synes voksne mannfolk som er avhengi av WOW , og slike nettspill er drit hakke barnslig...

han er jo 28 snart.. er det håp om at han vokser det ifra seg eller..[:'(]

gutten min skal ikke bli pc nerd asså... har sett PC spilling fucka alt for mange unger og ungdommer..[&:]

samboern min hater alt med data, kan nesten bare å laste ned musikk[:D] 
men sambo til besteveninna mi er 29 å TOTALT avhengig! han sitter oppe natta lang å spiller, sover om dagen elr spiller til han drar på jobb..

om hun sier ifra at han ikke får spille en liten time/elr en kveld så sitter han å tripper å maser om hun ikke skal legge seg snart så han får spille..

synes synn på de "spille enkene" ute i verdn..

føler med dere, men selvsagt er ikke alle like ille.. men mange av de er det nok ja.. så damer; ikke introduser samboerne deres for WOW...

Min spiller på server Kazzak... Jeg har selv vært mer eller mindre avhengig...Men etter Eira kom til verden så har det dabba av for min del...... Jeg har satt opp regel i huset som sier INGEN PC spilling for barnet er i seng !!!!! Må nesten spille mor når det gjelder spillingen... Men er reddd selv at når den nye utvidelsen kommer så blir vi sittende begge to å spille[:D]...

Synes det er kos når en kan begrense seg... Vi spiller i sammen med mange kamerater og snakker sammen på ventrilo[;)]

Jepp, det gjør han og det gjør jeg også. Men han/vi spiller mindre nå enn før, ikke pga at vi fikk barn, men fordi vi har mistet litt interessen. Har jo unge med det sovehjerte, så tuller litt med at jeg har aldri hatt så mye tid til å spille wow som nå. [8D]

ja han spiller wow men det gjør jeg også[:)] jeg spiller mindre enn han men kan ikke si at han er avhengig nei og han er flink til å ta tuppa og hjelpe til hjemme så jeg ser ikke på det som et problem[;)]

vi spiller på stormreaver[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

samme her! bare at her e d bmw dela[8|]

Sambo kuttet å spille wow når vi kjøpte hus i 2005, for da hadde ahn andre ting å gjøre, pluss at nettet var nede en stund. Han har faktisk i ettertid innrømmet at WOW er farlig for man blir så avhengig av det, og han har også sagt at det hadde nok ødelagt forholdet om han hadde fortsatt. Nå spiller han en del CS, og det kan jeg irritere meg grønn over til tider. [:@]
men-men: det går vel over det også, får jeg indelig håpe!!!
Jeg blir iallefall drittlei til tider...[:'(][;)]

Back
Topp