Noen som har Kitchenaid kjøkkenmaskin her?

Carla82

Gift med forumet
Fornøyd?
Jeg har siklet lenge på den nå...og nå tror jeg at jeg bare MÅ ha den!:) Men jeg leser litt på nett at den ikke er av de kraftigste..særlig med tanke på gjærbakst..Hva er deres erfaringer? 

Jeg har hatt den noen måneder og er kjempefornøyd. Kjøpte den mest fordi den var den fineste :) har fint klart de gjærdeigene jeg har laget.

Er ikke akkurat en storbaker da

Men er veldig fornøyd med denne maskinen min. Syns den tar fint gjærbakstene mine da :)

Jeg har den ikke, men har veeeeeldig lyst på! I Vi i villa ble den best i test tidligere i år! 

>Spyro< skrev:

Men er veldig fornøyd med denne maskinen min. Syns den tar fint gjærbakstene mine da :)

Signerer! :D

>Spyro< skrev:

Signerer! :D

det er riktig det som blir skrevet om at motoren er litt svak.. 

samboeren hadde også veldig lyst på denne. men så fant han et annet merke som hadde sterkere motor.. han er sjeleglad for at han ikke gikk for Kitchenaid da han ikke er helt fornøyd med motoren på den vi har, men skulle hatt enda sterkere.. han er kokk, så han som står for det meste på kjøkkenet ;)

Jeg har også lyst på den, da jeg syns den er rålekker, men er litt skeptisk til at bollen bare er på 4,8 liter. De fleste Kenwood sine har 6,7 liter....

Hmm ja jeg har tenkt på det jeg og...Men det spørs vel hvilket bruk man skal ha den til. Tror den holder for min del ihvertfall..Det står at bollen holder til deig til 3 brød.

Back
Topp