Noen som har katt?

Lille_my_89

Elsker forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Hvilke forhåndsregler tar dere i forhold til dette? Jeg nærmer meg ikke kattedoen, det blir mannens jobb de neste 9 mnd:) Kan liksom ikke kvitte oss med pusen heller...

Har katter.:) De går på do ute. Setter inn ei kasse på vinteren, men den får mannen ta.:)

Det hadde jo vært det beste , men katten vår er bare 6 mnd så, han må være inne til han er hvertfall 9 mnd (hadde hvis noe med retningssansen å gjøre).

Jeg brukte hansker til å rense kattedoen når jeg måtte. Levde egentlig som normalt med kattene[emoji4] nå har jeg en frisk 14dager gammel datter.

Jeg brukte hansker til å rense kattedoen når jeg måtte. Levde egentlig som normalt med kattene[emoji4] nå har jeg en frisk 14dager gammel datter.

Så herlig[emoji7] gratulerer så mye! Blir nok å leve så normalt som mulig her også:)

Jeg har en kattunge på ca fem mnd. Jeg tar fortsatt kattedoen. Bruker engangshansker og sånn spade for å ta avføringen. Så jeg er aldri i nærheten av avføringen. Leste et sted at innekatter sjelden har den bakterien som kan være skummel for gravide.

Jeg har en kattunge på ca fem mnd. Jeg tar fortsatt kattedoen. Bruker engangshansker og sånn spade for å ta avføringen. Så jeg er aldri i nærheten av avføringen. Leste et sted at innekatter sjelden har den bakterien som kan være skummel for gravide.

Det lover jo godt, kanskje eg ikkje sleppe han ut før babyen komme[emoji4]

Vi har katt og han går ute :) sist svangerskap hadde vi do inne, men jeg renset ikke den. Og har man hatt katt lenge er det stor sjangse for at man uansett allerede har hatt bakterien og skal ikke være like farlig.
Jeg har lest det et sted da jeg søkte masse sist, men ta det med en klype salt :P jeg holdt meg uansett unna lorten og vaska hendene etter å ha kost masse med katta :) (var litt paranoid uansett jeg :hilarious:)

Vi fikk katt sist jeg var gravid og da var det mannen som ordna med kattedoen. Nå går pus ut på do da[emoji4]

Akkurat fått oss kattunge, så tenkte også på det her om dagen [emoji848] Men kommer nok til å gjøre som fe andre her inne, kose med han og la mannen ta doen [emoji5]

Ingen, normal håndhygiene er mer enn godt nok. Større sjangse og få toxoplasmose av uvaskede grønnsaker enn katt i Norge. Risikoen er generellt sett minimal her til lands.

Back
Topp