Noen som har karnevalsbilder?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Nå som karnevalstiden er over, er det noen som har noen bilder å vise fram?

Her er mine to små marihøner:

Det var karneval i bhg den dagen jeg fødte... hadde Alma hjemme fordi hun hadde spydd natta før. Så jeg tok på henne kostymet og tok bare bilder her hjemme. Skal finne fram et par av dem når hun har lagt seg:)

Nyydelige marihønebarn du har- ser ut som de trives sammen, ja[:)] Lille Anna ligner litt på Felix, gjør hun ikke?

For noen fantastisk fine marihøner. [:D]

Her er min lille heffalump:

Naaw, for en nydelig heffalump.

ORIGINAL: almara

Det var karneval i bhg den dagen jeg fødte... hadde Alma hjemme fordi hun hadde spydd natta før. Så jeg tok på henne kostymet og tok bare bilder her hjemme. Skal finne fram et par av dem når hun har lagt seg:)

Nyydelige marihønebarn du har- ser ut som de trives sammen, ja[:)] Lille Anna ligner litt på Felix, gjør hun ikke?

Bildene av Anna er også tatt hjemme. Hun ligner mer og mer på Felix (og dermed på pappan) for hver dag. Tror ikke barna har fått noen gener fra meg.

Så utrolig nydelige karnevalsbarn! [:)] Ikke karneval i barnehage her - men hold-på-hatten fest - så de lagde hver sin hatt . Men Mathilde var fraværende og fikk ikke med seg den moroa.

Rødhette uten hette- den ville hun ikke ha på[8|]

Dette var altså samme dag som jeg fødte... kl 16.30 gikk vannet, så kanskje greit at hun var hjemme fra bhg så jeg ikke var på vei hjem med henne på det tidspunktet...

Neom: Nydelig Heffalomp[:)]

Så fine utkledde barn! =)
Teodor og barnehagen hans hadde forberedt tema som heter "indrani" om et indisk barn de har mye om nå.
Skulle lage kostymer selv.
Men han var desverre syk hele den uken det var karneval, så han gikk glipp av det.

ORIGINAL: Fru H

Teodor og barnehagen hans hadde forberedt tema som heter "indrani" om et indisk barn de har mye om nå.
Men han var desverre syk hele den uken det var karneval, så han gikk glipp av det.

Det er det Forut- opplegget [:)] Vi hadde det i min barnehage i høst, til FN-dagen. Så kreativt å bruke det som tema på karneval da [:)]

Almara: Supersøt liten rødhette også. [:D]

Er veldig kjedelig med syke barn når det er opplegg i bhg. Her var det såpass mange barn som var syke den uka det skulle vært karneval, så det ble utsatt en uke. [:)]

Hedda var dessverre syk hele karnevalsdagen! [:(]

Hadde kjøpt DET søte kaninkostymet (hun går i gårdsbarnehage i tilegg), så håper den passer neste år og!! [:)][:)]

ORIGINAL: Fru H

Indrani er så koselig [:D]

almara: Nydelige rødhette.[:)][:)] Sikkert like greit å ikke stå klissvåt utenfor barnehagen, og kanskje måtte komme deg hjem med rier.

Felix ville heller ikke ha hette på først. Han ombestemte seg da vi kom på det første karnevalet og fikk se at de andre barna hadde.

Heffa og Go'ungen: Søte lille kyllingen.[:)][:)]

Alle dere andre: Så kjedelig å bli syke når det er karneval.[&:] Håper at barna ikke forstår så mye hva de gikk glipp av.

Back
Topp