rodstilk Forumet er livet VIP 8 Aug 2008 #3 Jeg har hatt to stykk, men de døde jo så fort.. Kjedelig fisk, forresten! [>:]
B *Bianco* Forumet er livet 8 Aug 2008 #4 ORIGINAL: rodstilk Jeg har hatt to stykk, men de døde jo så fort.. Kjedelig fisk, forresten! [>:] å gjorde de det?[>:]hva hadde du dem i?bolle,akvarium??
ORIGINAL: rodstilk Jeg har hatt to stykk, men de døde jo så fort.. Kjedelig fisk, forresten! [>:] å gjorde de det?[>:]hva hadde du dem i?bolle,akvarium??
maryjoleen Forumet er livet 8 Aug 2008 #5 har hatt flere ganger.. hadde en blå for ei lita stund sia. den var veeeeldi overlevelsesdykti vertfall;) og snill med andre fisker og:)
har hatt flere ganger.. hadde en blå for ei lita stund sia. den var veeeeldi overlevelsesdykti vertfall;) og snill med andre fisker og:)
lone2 Elsker forumet 8 Aug 2008 #6 Hadde det i akvarie før.. var snill med andre fisk Syntes så synd på de som lever i små boller[:(]
rodstilk Forumet er livet VIP 8 Aug 2008 #7 Mhm. [:'(] Hadde de i bolle, slik som på dyrebutikken. De er veldig fine å se på, men kjedelig at de bare ligger og koper på bunnen, hehe. [8D]
Mhm. [:'(] Hadde de i bolle, slik som på dyrebutikken. De er veldig fine å se på, men kjedelig at de bare ligger og koper på bunnen, hehe. [8D]
Monkaponka Forumet er livet 8 Aug 2008 #8 Hadde et stort et akvarium på 530 liter. Hadde 2 kampfisker med et glasskille i mellom. De lagde liv og røre[:D] Mye annen fisk også.
Hadde et stort et akvarium på 530 liter. Hadde 2 kampfisker med et glasskille i mellom. De lagde liv og røre[:D] Mye annen fisk også.