Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jeaa
Tror dette er noe man er begeistret for en liten stund, men går fort lei av.
Så lenge man ikke er fanatiker da [8D]
Sånn hadde det blitt med meg så jeg tar meg heller en lattè på cafè jeg [:)]
ORIGINAL: *babyz*
vi har dolce gusto[:D]
elsker den! helt perfekt for oss. vi bruker den masse!!
for oss er det den perfekte fordi vi er mest glad i melkebaserte kaffer.
i tillegg kan vi lage kakao, iste og is-cappucino.
ORIGINAL: Sesje
Vi har Nespresso Lattissima og den er helt super! Perfekt latte/cappucino/espresso/kaffe med ett trykk... Slipper å steame melka selv for melkebeholderen er integrert i maskina. Du får komme på besøk å teste den ut en dag! [:D] Null stress å bestille kapslene på nett.. [;)]
ORIGINAL: JeanetteR
Vi har Nespresso Lattissima og den er helt super! Perfekt latte/cappucino/espresso/kaffe med ett trykk... Slipper å steame melka selv for melkebeholderen er integrert i maskina. Du får komme på besøk å teste den ut en dag! [:D] Null stress å bestille kapslene på nett.. [;)]
JAA!!!! DET het den! Det er akkurat den jeg har sett på tidligere! Ei venninne av meg har den, og den virket så enkel og så super med steamer integrert! [:D] godt å høre at du er fornøyd med den! kommer glatt på en kaffekopp ja [8D]
ORIGINAL: fru_vann123
JAA!!!! DET het den! Det er akkurat den jeg har sett på tidligere! Ei venninne av meg har den, og den virket så enkel og så super med steamer integrert! [:D] godt å høre at du er fornøyd med den! kommer glatt på en kaffekopp ja [8D]
Det er den mamma har også, der melken blir steamet helt fint, men den er ikke ordentlig varm... Mer lunken - så vi droppet den og kjøpte ikke ny kaffemaskin likevel for pengene vi fikk til bryllupen [:)]
ORIGINAL: fru_vann123
Det er den mamma har også, der melken blir steamet helt fint, men den er ikke ordentlig varm... Mer lunken - så vi droppet den og kjøpte ikke ny kaffemaskin likevel for pengene vi fikk til bryllupen [:)]
Nei den blir ikke glovarm, men akkurat passe drikkeklar.. [;)] Men kunne gjerne tenkt meg å få den litt varmere ja.. [:)]