noen som har kaffe/espressomaskin?

Det har jeg også skikkelig lyst på! Enda jeg ikke drikker kaffe engang[X(][8D]
Men det går jo ann og kjøpe masse forskjellige kapsler, og kaffe latte liker jeg[:D]

Ja, jeg har!!!!

Jeg har nespresso citiz & milk.
Med melkesteamer altså....

Er greit fornøyd.
Kaplene er dyre og må bestilles på nett, så har ikke giddet å bestille på en stund.
Melketeameren funker ikke helt som den skal lenger, så må vel levere den til reparasjon eller noe.

La vel og på meg litt av all kaffe latte drikkingen i starten.

Men for all del, den er jo kjempekjekk å ha, selv om det er kaffetrakteren som er i bruk for tiden...

Åå, det har eg skikkelig lyst på òg, så her følger eg med!! [:D]
Kjøper alltid nescafè sin latteposekaffi i butikken, den er jo grei, men ser for meg ei sånn maskin laga bedre kaffi [;)]

Huska ein visning me var på, der var kaffimaskin integrert i kjøkkenet... fekk nesten (NESTEN) lyst på huset berre pga den [8D]

Jepp det har me. Me valgte ein som er med kaffibønner. synst det blei for dyrt og skulle kjøpe nye kapsler heile tiden. den me har eg kanon god [:D]

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/kaffemaskin/EA8250PN/krups-kaffe-espressomaskin

Vi har en nespressomaskin, veldig fornøyd med den! Lager kun espressoen i den, og varmer melk i melkeskummer fra bodum i mikroen og skummer den etterpå. Synes ikke kaffen er sååå dyr - vi bruker jo presskannekaffe når det er sånn stor svart kopp man vil ha liksom - også lager jeg meg homokaffe når det er det jeg vil ha. Nå fikk jeg lyst på homokaffe, så jeg tror jeg lager meg det NUH [:D]

Vi har forresten den billigste nespressomaskinen - den er helt kurant den. Mamma har den mest fancy, men jeg synes ikke melken blir varm nok, når hun lager latte og cappuccino og sånn med den, den er liksom lunken når den er ferdig laget, og jeg synes ihvertfall at den skal være VarmVarm sånn at man kan sitte og kose seg litt med den, når den er nesten lunken må jeg bare hyle den ned med det samme for at den ikke skal bli kald før jeg er ferdig...

ORIGINAL: Jeaa

Tror dette er noe man er begeistret for en liten stund, men går fort lei av.
Så lenge man ikke er fanatiker da [8D] 

Sånn hadde det blitt med meg så jeg tar meg heller en lattè på cafè jeg [:)]

Det tror nemlig ikke jeg. Jeg er den eneste i huset her som drikker kaffe, nå er vi vel strengt tatt ikke så mange uansett da, men jeg gidder sjeldent å trakte kaffe når jeg ofte bare vil ha en halv kopp. Og vanlig svart kaffe blir jo hundre ganger bedre i kaffemaskin, det er det ingen tvil om.

Jeg vil ha en sånn med kapsler jeg, selv om de er dyre [:D] Da kan jeg ønske meg kaffekapsler til jul og bursdag, hipp hurra for bruk og kast og ikke krims krams som fyller opp huset! [:D]

Vi har også en nespressosak med kapsler. Den er veldig veldig god, og lager fantastisk kaffe. Men jeg er litt enig med hvemdetnåvar som sa at det er litt tungvint med å bestille kapsler på nettet. MEN nå har jeg sett den maskina som heter Dolce Gusto eller noe sånt, der får man jo kjøpt kapslene på Rema! Og jeg har et vennepar som har en sånn. Den ser fin ut, og kaffen blir veldig god. Og (tilleggsbonus) man kan kjøpe kapsler med ferdig latte/mocca og sånn! Det letter jo på arbeidet! :)

vi har dolce gusto[:D]
elsker den! helt perfekt for oss. vi bruker den masse!!
for oss er det den perfekte fordi vi er mest glad i melkebaserte kaffer.
i tillegg kan vi lage kakao, iste og is-cappucino.

ORIGINAL: *babyz*

vi har dolce gusto[:D]
elsker den! helt perfekt for oss. vi bruker den masse!!
for oss er det den perfekte fordi vi er mest glad i melkebaserte kaffer.
i tillegg kan vi lage kakao, iste og is-cappucino.

vi har også dolce gusto, melody heter varianten vi har. VI er mega fornøyd, eneste minuset er at man må stoppe vannet selv, men det er fort gjort når man har laget kaffe en eller to ganger.. Løp å kjøp, kapsler kan kjøpes i dagligvaren, elkjøp lefdal og sånne butikker, og de kan bestilles på nett.
45 kr for 16 kaffe uten melk, 45 kr for 8 kaffe med melk.

Dere som har dolce gusto?????
Syntes dere at kaffen blir fort kald?Eller er det maskinen væres det er noe rart med?

ORIGINAL: scorpio

Dere som har dolce gusto?????
Syntes dere at kaffen blir fort kald?Eller er det maskinen væres det er noe rart med?

hmm.. ikke som jeg har tenkt over hvertfall.. skal tenke etter neste gang jeg drikker kaffe, som blir i morgen tidlig..

Vi har Nespresso Lattissima og den er helt super! Perfekt latte/cappucino/espresso/kaffe med ett trykk... Slipper å steame melka selv for melkebeholderen er integrert i maskina. Du får komme på besøk å teste den ut en dag! [:D] Null stress å bestille kapslene på nett.. [;)]

ORIGINAL: Sesje

Vi har Nespresso Lattissima og den er helt super! Perfekt latte/cappucino/espresso/kaffe med ett trykk... Slipper å steame melka selv for melkebeholderen er integrert i maskina. Du får komme på besøk å teste den ut en dag! [:D] Null stress å bestille kapslene på nett.. [;)]

JAA!!!! DET het den! Det er akkurat den jeg har sett på tidligere! Ei venninne av meg har den, og den virket så enkel og så super med steamer integrert! [:D] godt å høre at du er fornøyd med den! kommer glatt på en kaffekopp ja [8D]

ORIGINAL: JeanetteR

JAA!!!! DET het den! Det er akkurat den jeg har sett på tidligere! Ei venninne av meg har den, og den virket så enkel og så super med steamer integrert! [:D] godt å høre at du er fornøyd med den! kommer glatt på en kaffekopp ja [8D]

Det er den mamma har også, der melken blir steamet helt fint, men den er ikke ordentlig varm... Mer lunken - så vi droppet den og kjøpte ikke ny kaffemaskin likevel for pengene vi fikk til bryllupen [:)]

ORIGINAL: fru_vann123

Det er den mamma har også, der melken blir steamet helt fint, men den er ikke ordentlig varm... Mer lunken - så vi droppet den og kjøpte ikke ny kaffemaskin likevel for pengene vi fikk til bryllupen [:)]

Nei den blir ikke glovarm, men akkurat passe drikkeklar.. [;)] Men kunne gjerne tenkt meg å få den litt varmere ja.. [:)]

ORIGINAL: fru_vann123

Nei den blir ikke glovarm, men akkurat passe drikkeklar.. [;)] Men kunne gjerne tenkt meg å få den litt varmere ja.. [:)]

Jeg merker det hjelper å varme koppene først, men synes ikke det er nok og jeg foretrekker personlig cappuccinoen min enda litt varmere, sånn at jeg kan sitte med den litt og ikke må hyle den nedpå i full fart...

Back
Topp