Noen som har ikea barneseng?

Manne85

Elsker forumet
Vi har kjøpt det., men glemte å kjøpe med laken.. Madrassen er 70x160 cm. Er det kun på ikea se selger laken til denne str madrass?

Har jeg også lurt på, skal kjøpe seng fra ikea selv...[:)]

Husker ikke!

Troooooooooooooooor jeg har kjøpt laken andre steder.....

Hei.
Vi har ikea seng i moddellen leksvik[;)]
Har ikke kjøpt et eneste laken på ikea jeg og lakene vi bruker ser veldig fint ut på senga [:D]

Eneste jeg vet er at lakenet sitter sykt stramt på madrassen[8D]

De har værtfall ikke på KID eller Princess., der har de kun 60x120 som er til sprinkelseng., og 90x200 som er til vanlig enkelseng..

Ikea har egne mål....
Har jobbet med å selge laken til vanlige babysenger blant annet, og mange kunder har prøvd, men de er ikke fornøyd med hvordan det passer da...
Du kan nok alltids få strekt på et 60x120 laken, men det blir nok stramt.....

har ikea laken på smuppa sin seng. Husker ikke målene på sengen. Er bare å bruke et større laken og brette det under madrassen. Funker det og

ORIGINAL: BMWtøsa

Har hensvik fra ikea,å har kjøpt laken på kid og princess,passer helt fint!

samme her

ORIGINAL: Mocco

usikker på hvilket modell sengen er, men har ingen laken fra ikea, og de passer helt fint,har fra kid og princess[:D]

sign vi har to senger fra ikea..

Om du har gammel ikea seng er det andre mål, har du kjøpt helt ny seng har også de standardisert sengene slik at de er 120x60.. Madrasser og laken følger da disse målene.. Jeg har kjøpt seng på Skeidar og overmadrass og laken på ikea samt flere laken på princess- madrassen passet helt fint i sengen og laknene fra princess passet helt fint på overmadrassen...

Back
Topp