Noen som har hvitlasert/hvitoljet gulv?

buster

Forumet er livet
Erfaringer med det? Bilde?[:)]

alloc har 2 forskjellige kvaliteter på overflaten på laminatene sine det er direktelaminat og høytrykkslaminat. direktelaminaten er bare bilde som er trykka på mdf plater, men det holder mer enn nok til soverom og andre rom uten mye slitasje. høytykkslaminaten har en mye hardere overflate, nesten umulig å lage hakk og riper(mista hammeren i gulvet, og ble ikke et eneste merke!), dette gulvet er perfekt for gang, kjøkken, stue, barnerom og alle andre rom med mye slitasje, høytrykkslaminaten har også imprignerte skjøter så de tåler litt våte sko og slikt utan att de sveller i skjøtene. alloc har også 2 forskjellige skjøter på laminatene sine, det er enten den vanlige med frest spor i mdfplata, den andre er aluminiumsskinne, aluminiumskskinna holder laminaten mye bedre sammen så du risikerer ikke at skjøtene kan skli litt fra hverandre som det kan med frest spor i skjøten, det er også mye lettere å legge. høytrykkslaminaten er så klart litt dyrere enn direktelaminaten, men jeg syns det lønner seg i lengden, man har et mye mer holdbart gulv, spessielt hvis man har barn eller hunder som har en tendens til å ikke tenke på å ikke lage riper i gulvet[;)] puh, dette ble langt... men da fikk du i hvertfall en forklaring på kvaliteten[:D] (solgte alloc gulv før, så du ikke tror jeg er en skikkelig gulvnerd eller noe sånt[8D])

Tusen takk for masse bra info![:)] Tror vi satser på høytrykkslaminat ja, lønner seg å legge litt penger i noe som varer tror jeg.[:)] 
Er ask like bra som noe annet, eller er det noe man bør tenke på når man velger sort?

Back
Topp