Noen som har hund ? oppfører den seg rar ?

Ebbihåpet

Glad i forumet
Hei,

jeg lurte på om dere er noen av dere her inne som har hund ? Jeg har en liten cavalier king charles spaniel som r over i gjennomsnittet glad i mammen sin :P Men den siste mnd før jeg visste jeg selv var gravid, har han vært kjempe opptatt av å følge etter meg over alt, og når vi har gått turer står han bare neden for å ser på meg å uler :P Tilfeldig ? Noen som har noen erfaringer?

Jeg har hund, men har ikke merket noe enda.
Så koselig at han passer på deg:)

Jeg har katt. Hun er svært forsiktig og var av seg. Kunne ligge på fanget mitt av og til. Nå i det siste har hun blitt en skikkelig kosepus og ligger oppå magen/brystet mitt og sover om kveldene. Veldig ulikt henne! Vet ikke om dyr kan merke graviditet, men det kan virke litt sånn av og til :)

Har en hund selv, foreløpig ikke merket noen forandring.

Har to, en liten og en stor(unghund). Den lille (voksen) elsker å ligge inntil for varme, men den siste tiden har de begge begynt å krølle seg opp i fanget. De pleier ikke ligge sammen, men nå når se skal ligge i fanget gjør de det :happy: også er de som min egen skygge når vi er hjemme. Kan selvfølgelig være tilfeldig. Den lille prøver også hele tiden å slikke på munnen min, skikkelig intens fyr :hilarious:

Har ikke merket noe på min golden enda, han er akkurat som før, men da jeg var gravid i høst lukta han noe veldig på skrittet mitt på et punkt :p Jeg er jo bare 4+2 så kanskje han blir annerledes etterhvert :)

Har ikke merket noe på min lille pøbel, han er like kosete som alltid og skal alltid ligge inntil meg uansett :grommit

Har ikke merket noe på min golden enda, han er akkurat som før, men da jeg var gravid i høst lukta han noe veldig på skrittet mitt på et punkt :p Jeg er jo bare 4+2 så kanskje han blir annerledes etterhvert :)

Ååååh golden!!! Jeg har en nydelig golden, men som foreldrene mine har overtatt da hun ikke kunne bli med under studiene og er alt for knyttet til dem i ettertid (hun har jo alltid bodd der også). Nå savnet jeg skikkelig bikkja mi :p

Ååååh golden!!! Jeg har en nydelig golden, men som foreldrene mine har overtatt da hun ikke kunne bli med under studiene og er alt for knyttet til dem i ettertid (hun har jo alltid bodd der også). Nå savnet jeg skikkelig bikkja mi :p

De er fantastiske, skjønner godt at du savner henne <3

Ja, min hund følger også etter meg overalt, hele tiden. Og han skal helst hele tiden være i fysisk kontakt med meg. Det har han ikke gjort tidligere, og er veldig rart..og litt koselig :)

Ja, min hund følger også etter meg overalt, hele tiden. Og han skal helst hele tiden være i fysisk kontakt med meg. Det har han ikke gjort tidligere, og er veldig rart..og litt koselig :)

Merkelig me disse skapningene våre. Jeg tror min blir kjempe sjalu

Jeg har en datter på 6 år som har blitt utrolig klengete og kosete i det siste ;) Og to katter som absolutt skal ligge på fanget

Haha! Ja jeg er spent på hvordan det kommer til å gå. Min hund er litt bortskjemt og tror jeg allerede nå må begynne å tenke over å sette litt flere grenser :)

Samme her !:p mammas lille gullgutt heldivis er han kjenpe glad og flink med barn ;) jeg er tabte til 6 stk mellom 9år og 3 mnd så han er babyproofa av de hehe

Har en
Chihuahua som er mest opptatt av far i huset . Men for noen uker siden så begynte han med og kun ville være med meg:)

Back
Topp