Noen som har humledressen fra Lindex?

*Snoopy*

Forumet er livet
Den så skikkelig søt ut,men lurer på om den er veldig varm eg da? [;)]Har en liten varmovn som ikke kan gå i hva som helst hehe [8D]

Jeg så på den i går [:)]. Den er ikke noe tykk da. Jeg har rosa dragedrakt og den er bare deilig å myk i tynn velour/fleece. Humledressen er vel samme stoff. Den var supersøt [:)]

ORIGINAL: Sessaen

Jeg så på den i går [:)]. Den er ikke noe tykk da. Jeg har rosa dragedrakt og den er bare deilig å myk i tynn velour/fleece. Humledressen er vel samme stoff. Den var supersøt [:)]

Men den er i fleece?[8|]Åhhh...Det kan ikke Thea ha,da svetter hun seg forderva..Kun ute hun kan ha det..Hum kanskje det er en søt utedress haha [;)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: *Snoopy*

Jeg så på den i går . Den er ikke noe tykk da. Jeg har rosa dragedrakt og den er bare deilig å myk i tynn velour/fleece. Humledressen er vel samme stoff. Den var supersøt 

Men den er i fleece?Åhhh...Det kan ikke Thea ha,da svetter hun seg forderva..Kun ute hun kan ha det..Hum kanskje det er en søt utedress haha

Dragedrakta er ikke fleece. Er velour, akkurat som en typ kosedress.

Samme greie med både velour og fleece..Har ikke kunne hatt det på henne siden hun var nyfødt ca..Funker sikkert vis hun ikke har noe annet under da [;)]

Men den er i fleece?[8|]Åhhh...Det kan ikke Thea ha,da svetter hun seg forderva..Kun ute hun kan ha det..Hum kanskje det er en søt utedress haha [;)]

Dragedrakta er ikke fleece. [:)] Er velour, akkurat som en typ kosedress.

Samme greie med både velour og fleece..Har ikke kunne hatt det på henne siden hun var nyfødt ca..Funker sikkert vis hun ikke har noe annet under da [;)]

Sander har ingenting under dragedressen sin. [:)] Bruker det istedenfor body og strømpebukse.

Får kansksje se om eg kommer meg til byen da [;)]Får handle HV pakke med det samme..Men må få "lønn" først [8D]

Back
Topp