Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sessaen
Jeg så på den i går [:)]. Den er ikke noe tykk da. Jeg har rosa dragedrakt og den er bare deilig å myk i tynn velour/fleece. Humledressen er vel samme stoff. Den var supersøt [:)]
ORIGINAL: Lilletrampepus
ORIGINAL: *Snoopy*
Jeg så på den i går. Den er ikke noe tykk da. Jeg har rosa dragedrakt og den er bare deilig å myk i tynn velour/fleece. Humledressen er vel samme stoff. Den var supersøt
Men den er i fleece?Åhhh...Det kan ikke Thea ha,da svetter hun seg forderva..Kun ute hun kan ha det..Hum kanskje det er en søt utedress haha
Dragedrakta er ikke fleece.Er velour, akkurat som en typ kosedress.
Jeg så på den i går [:)]. Den er ikke noe tykk da. Jeg har rosa dragedrakt og den er bare deilig å myk i tynn velour/fleece. Humledressen er vel samme stoff. Den var supersøt [:)]
Men den er i fleece?[8|]Åhhh...Det kan ikke Thea ha,da svetter hun seg forderva..Kun ute hun kan ha det..Hum kanskje det er en søt utedress haha [;)]
Dragedrakta er ikke fleece. [:)] Er velour, akkurat som en typ kosedress.
Samme greie med både velour og fleece..Har ikke kunne hatt det på henne siden hun var nyfødt ca..Funker sikkert vis hun ikke har noe annet under da [;)]
Sander har ingenting under dragedressen sin. [:)] Bruker det istedenfor body og strømpebukse.