Noen som har/hatt urinveisinfeksjon?

Sawen

Andre møte med forumet
Lurer på om det har gitt seg etter og ha gått på antibiotika eller kommet tilbake? Er i uke 24, med ekstreme smerter :(

Hadde det 2 ganger i mai, fikk selexid begge gangene. Dra til legen med engang du har symptomer, de ser på urinprøven din og sender den til dyrkning:)
Urinveisinfeksjon som ikke blir behandlet kan starte fødsel, så ikke vent med å gå til legen:)

Æ fikk lette symptomer på uvi ein dag, tok masse tranebærtabletta å drakk masse appelsin juice å symptoman forsvant etter en dag.. ei uke seinar va d rett inn på legevakta me store smerter. Kraftig oppadgående uvi. En dag eller to t sa legen så hadde d vært full nyrebekkenbetennelse. D ble hestkur på 2 tabletta x 4 me selexid i 10 daga.. Mitt råd, uansett gravid eller ei, oppsøk lege. Heller en gang for mye enn en gang for lite. .

Uvi kan returnere, spesielt når man e gravid sa legen min, da vi e ekstra utsatt da.. d beste e å ta de forhåndsregler vi kan for å unngå d, å oppsøke lege v symptomer.

God bedring

Jeg hadde nyrebekkenbetennelse helt i starten,hadde ingen symptomer på uvi, før jeg fikk veldig vondt på sidene i ryggen. Fikk selexid og har ikke hatt sånn infeksjon etter det, alt har gått bra så langt, r i uke 25 nå :) Som de andre her skriver, jeg vil anbefale å dra til legen med en gang en merker symptomer på uvi, siden fødselen kan starte. God bedring.

Fire ab-kurer før jeg ble kvitt det. Kryss i taket og jubel for at jeg ikke fink sopp på toppen

Var faktisk innom føden i dag pga store smerter i magen og ryggen, de tok masse undersøkelser for å sjekke at alt var bra med baby. Så tok jeg urinprøve og det viste seg at jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon, fikk antibiotika som jeg skal gå på i 1 uke nå. Har hatt UVI før jeg ble gravid, men dette lignet jo ikke litt en gang. For så mye smerter er lenge siden jeg har opplevd.

Var faktisk innom føden i dag pga store smerter i magen og ryggen, de tok masse undersøkelser for å sjekke at alt var bra med baby. Så tok jeg urinprøve og det viste seg at jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon, fikk antibiotika som jeg skal gå på i 1 uke nå. Har hatt UVI før jeg ble gravid, men dette lignet jo ikke litt en gang. For så mye smerter er lenge siden jeg har opplevd.

Bra du reiste inn å fikk sjekket det, gravide skal ikke gå med ubehandlet uvi da det kan sette i gang fødselen :-/

Hadde det heldigvis aldri som gravid,da selexid ikke virker for min del. Men få det sjekk fort som f...

Back
Topp