Noen som har hatt tungepiercing? og fjernet den..

Oceania

Elsker forumet
Har dere hatt noe problemer med tunga etter dere fjernet den?
Det er 3 år siden jeg tok den bort, og har plutselig fått vondt inni tunga der stanga var.. føles ut som jeg har en liten klump inni der.. ikke sånn kjempevondt, men ubehagelig.. skjønner ikke helt hvorfor det er slik siden det har jo grodd for lenge siden!!

Morsomt at denne tråden plutselig var her nå, for jeg kom fra badet for to minutter siden, da fikk jeg av en eller annen grunn lyst til å sjekke om hullet enda var åpent i tunga. :p Det er det ikke, fikk en nål ca hallveis gjennom, så det er grodd der. Men piercingen i underleppa, som jeg tok ut for 4-5 år siden, den er enda åpen faktisk.

Jeg er ikke plaget med noen av de der da, men var aldri plaget da jeg hadde piercingen i heller. Unntaket var at jeg opplevde mer enn en gang at jeg spiste kuler, og et par ganger har jeg også svelget hele stanga, fordi de løsnet mens jeg spiste. :p Har aldri hatt vondt der i ettertid.

Morsomt at denne tråden plutselig var her nå, for jeg kom fra badet for to minutter siden, da fikk jeg av en eller annen grunn lyst til å sjekke om hullet enda var åpent i tunga. :p Det er det ikke, fikk en nål ca hallveis gjennom, så det er grodd der. Men piercingen i underleppa, som jeg tok ut for 4-5 år siden, den er enda åpen faktisk.

Jeg er ikke plaget med noen av de der da, men var aldri plaget da jeg hadde piercingen i heller. Unntaket var at jeg opplevde mer enn en gang at jeg spiste kuler, og et par ganger har jeg også svelget hele stanga, fordi de løsnet mens jeg spiste. :p Har aldri hatt vondt der i ettertid.
Når tok du ut den i tunga? jeg har aldri sjekket tungehullet, men hørt at det gror fort så bare antatt at det har det..
jeg har også hatt i underleppa, er mange år siden jeg tok den ut da, men jeg husker at jeg kunne stikke igjennom flere år etterpå o_O har fortsatt et lite hull i trynet, men synes ikke så godt lenger heldigvis..
har forresten aldri hatt noe trøbbel med tunga, så rart at det skulle komme nå.. føles litt sårt, som om den var nypiercet.. får håpe det går over!

aldri hatt noen plager.

Når tok du ut den i tunga? jeg har aldri sjekket tungehullet, men hørt at det gror fort så bare antatt at det har det..
jeg har også hatt i underleppa, er mange år siden jeg tok den ut da, men jeg husker at jeg kunne stikke igjennom flere år etterpå o_O har fortsatt et lite hull i trynet, men synes ikke så godt lenger heldigvis..
har forresten aldri hatt noe trøbbel med tunga, så rart at det skulle komme nå.. føles litt sårt, som om den var nypiercet.. får håpe det går over!

Jeg tok ut den mens jeg var gravid med frøkna, så litt over 4 år siden. Tok ut den i underleppa noen måneder før det igjen. Hullene er der ja, men de vises ikke så godt, jeg hadde to piercinger i underleppa nemlig, en på siden også.

Last edited:
Aldri hatt noen plager.

Tok den ut i 4-5 mnd pga mye sjukdom så tunga hovna opp så mye når jeg var dårlig. Men hendte seg at det kom en kul og gjør det enda, gjerne når jeg er litt hanglete i formen men det forsvinner alltid :)

tok ut for 8 år sia, ingen plager med den.

er det noen andre som drømmer at de har den igjen og da er det akkurat som at du kjenner den er der?? Gjør det innimellom, litt sprøtt egentlig :)

Første gang var det ikke noe problem, men tok den opp igjen og han var ikke så flink så en nerve ble ødelagt også stikker det noe ut på undersiden.
Skikkelig irriterende egentlig!
Men jeg må bruke listerin ofte for å unngå noen problemer

9 år siden jeg tok den ut og har aldri hatt plager med een.

Den eneste "plaga" jeg hadde må ha vært den gangen jeg klarte å sette en gaffel fast i den. Det var ikke så lenge etter at jeg tok den så stanga var litt lang (pga hevlsen i tunga). Det skjedde på jobb av alle ting, trudde den ene kollegaen min skulle dø av latter.

Aldri hatt problemer. Klumpen du kjenner er arrvev, det var rundt hullet mens stangen var i også. Grunnen til at det gror så fort er pga at tungen er en muskel. Den grodde på tre timer hos meg mens leppen ikke har grodd helt (5 år siden jeg tok den ut)

Back
Topp