Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grensa for sv.dia er 5,2 fastende. Har innenfor normalen etter 2timer, men ligger mellom 5,7 og 6,8 fastende.Ja, eg har hatt- 3 gonger. Målte 6,2 ein morningen, og 5,8 , 2 timer etter eit måltid. Du kan jo måle før og etter måltid for å sjå korleis det er då?
Men kor høgt kan det vera hos gravide uten sv.diabetes , fastende? Er det ikkje likt som andre? Der er jo grensa 6,8 om eg ikkje husker feil.
Sniker: Så høyt fastende blodsukker så tidlig tyder dessverre på at du har insulinresistens og prediabetes. Grensen for fastende for vanlig diabetes utenfor svangerskap er 7.0, og med termin i april er du jo ikke mange ukene på vei. Be om henvisning til endokrinolog for oppfølgingHar fortsatt testeaparatet etter sist, og målte fastende i mårrest på 6,8.. ble overrasket da det var veeeldig høyt.
Skal snakke led legen ang henvisning til endo, men hadde ikke så høye målinger sist graviditet.
Flere?
Var det jeg og fryktet, men bedre å få hjelp tidlig enn sent. Kanskje energien holder seg på ett bedre nivå denne gangen daSniker: Så høyt fastende blodsukker så tidlig tyder dessverre på at du har insulinresistens og prediabetes. Grensen for fastende for vanlig diabetes utenfor svangerskap er 7.0, og med termin i april er du jo ikke mange ukene på vei. Be om henvisning til endokrinolog for oppfølging