Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Odin og Linn har fått sopp, og det har visst smittet over på puppen min også[&:] noen som har hatt det her?? lurer på hvordan dere gjorde det med den medisinen..
brystet var fint det, men ungene ser ikke ut på tunga, fikk det samme som deg men fikk bare sånn flytende væske, så har nok fått en flaske feil[:@] må vel ut og orne en krem imorgen da, for synes pppen har blitt sår etter de få behandlingene jeg har hatt idag
På hs sa de til meg at jeg kunne smør med canesten salve på brystvorta, åsså kunne jeg bruke farris med sitron som jeg smurte inni munnen til Linea.
Et gammelt kjerring råd er å bruke tyttebær syltetøy-dypp en q-tip i det og smør babyene i munnen[:D]
har fått ordna medisin til meg og ungene, og prøver å skrape tunga til odin som er værst, stakar ble så vanskelig for han å ta puppen, men nå skl det vel ordne seg, hadde blitt ille på tunga og helsesøster sa det kunne ta laang tid å bli kvitt. måtte regne 14 dager minst, og kanskje opptil en måned[8|]
Det legen sa til meg er at jeg skal bruke kristalfiolet og si på apoteket at det er til bleieutslett. Jeg brukte det kun en gang og etter noen dager var det borte fra munnen til vesla, jeg ammer ikke derfor hadde jeg ikke det på puppene.
Tok en uke før fingeren min ble bedre, dere kan kjøpe det reseptfritt på apoteket bare dere sier at det er for bleie utslett. Og det skal brukes KUN EN GANG!