Noen som har hatt sex enda?

Mars18oktober19

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Beklager detaljer!
3 uker etter keisersnitt og vi prøvde (med kondom). Brukte masse glidemiddel men klarte ikke å gjennomføre. Endte i tårer hos meg da det var så VONDT :( prøvde med en finger etterpå for å sjekke ståa og det svei som bare det og det butta i en kul. (Livmora?)
Andre som har prøvd? Hvordan gikk det? Er så redd det ikke blir bra igjen, og jeg som tenkte at alt var fint siden hun ble tatt med keisersnitt.
*syte*

Sniker [emoji4].

Med eldste var det kjempe vondt med første samleie.. Og gruet meg derfor for det fremover.. Hadde en time hos gynekolog bare for å bekrefte at alt var greit, og hun sa at det var vanlig at man kunne spenne seg litt i etterkant av frykt for at det er vondt, særlig om man har hatt vondt ved samleie som jeg hadde [emoji849].

Her pågår fortsatt renselsen, så uaktuelt en stund enda for min del. Husker ikke hvor lang tid det har gått før, men den første gangen etter fødsel har alltid vært vond og kjip, men så går det seg til!

Helt uaktuelt før 6 uker, men blir det likt som sist går det mye lengre tid enn det før jeg er klar for/har lyst på sex igjen. Når det først kommer i gang ble det veldig bra[emoji4] men for meg tok det lang tid før jeg ville..

Renselsen pågår fremdeles her også, og ser for meg at jeg uansett venter til etter seksukerskontrollen (da skal jeg sette inn spiral, om jeg får klarsignal). Men jeg sier som de andre; det går seg til, man må bare ha en god dose tålmodighet. Vi fikk sexnekt fra rundt uke 30, så jeg begynner å bli litt utålmodig, kan du si... [emoji6]

Her går det minst 6 uker til første gang, uansett så er det slapt der nede i noen måneder før det blir bra igjen så er ikke så fristende å ha sex den første tiden etter fødsel

Vi hadde sex når jeg kom hjem fra sykehuset. Men her endte fødselen til slutt i keisersnitt grunnet en infeksjon i livmoren som gjorde at igangsettingen ikke fungerte som den skulle. Synes det var helt greit, men var litt ømt i livmora når den trakk seg sammen... Renselsen pågår jo her også, men blør veldig lite så var liksom greit nok..

Sex er ikke tema her ennå. Frister ikke så lenge renselse pågår. Er livredd for nytt spire da han her ble til på pillen 5 mnd etter nr 2 kom. Og lille nekter å sove noen annen plass enn på puppen. Så da blir det 0 sengekos på mor og far. Er forresten så sliten og tappet for energi, etter å sysle med 3 barn i alderen 3 år, 1 år og han på 3 uker. Klesvask, husarbeid, matlaging, bhg osv. At jeg føler for å spare energien.

Back
Topp