Noen som har hatt SA før, og en vellykket graviditet etterpå?

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Jeg hadde en SA i romjulen og nå som jeg er gravid igjen kjenner jeg at jeg ikke klarer glede meg over graviditeten fordi jeg går rundt og forventer at det skal ende med abort..
Har en sønn på 2.5 år så vet jo at vi kan få barn, men går rundt å bare venter på abort nesten.. fælt å si det, men...

Selvfølgelig er det mange som får barn etter sa ;)
Du får trøste deg med at sannsynligheten for at det skjer en gang til er veldig liten.
Krysser fingrene :)

Har også lest det er 90% sjangs for at det går bra dersom man blir gravid igjen innen 6 måneder etter man mistet.
Jeg trøster meg med det, men kjenner litt på bekymringer i blandt. Det tror jeg alle gjør som har mistet tidligere.

Sniker fra juni-forum.. Mitt første svangerskap endte i SA, fikk så ei jente på 2.forsøk!:) mistet igjen på 3.forsøk og er nå snart fullgått med lillebror i magen ♡
Lykke til! :)

Sniker fra juni-forum.. Mitt første svangerskap endte i SA, fikk så ei jente på 2.forsøk!:) mistet igjen på 3.forsøk og er nå snart fullgått med lillebror i magen ♡
Lykke til! :)
Godt å høre [emoji272][emoji254] lykke til med innspurten [emoji272][emoji272]

Jeg hadde en SA før nr fem, mnd etter satt femte som et skudd.. Han er sju år nå :)

Det går nok bra, men skjønner bekymringen din :Heartred

Samme situasjon. SA i januar, gravid nå i 8 uke. Mistet i 7 uke sist. Har ei datter på snart 3 år.
Gleder meg ikke på samme måte nå, men merker at jeg har mer symptomer enn sist - så tar det som et positivt tegn :)

Jeg hadde en SA i romjulen og nå som jeg er gravid igjen kjenner jeg at jeg ikke klarer glede meg over graviditeten fordi jeg går rundt og forventer at det skal ende med abort..
Har en sønn på 2.5 år så vet jo at vi kan få barn, men går rundt å bare venter på abort nesten.. fælt å si det, men...

Jeg hadde SA i uke 8+3, da hadde vi allerede sett liv på ul (så sjansen var liten for at det skulle skje, men det skjedde). Ble gravid på syklusen etter og fikk en velskapt gutt. En SA er vond, men det hjelper ikke å gå å bekymre seg. (Sier hun som selv er bekymret :P) Jeg prøver å nyte at jeg endelig er gravid og ikke ødelegge lykkefølelsen med negative tanker. Vi e GRAVIDE!! :D :Heartred

Ikke opplevd SA, håper ikke jeg må gjemmom det !!

Back
Topp