Jeg fikk innfeksjon i livmora etter begge fødslene mine!! Unner ingen den smerten!!
etter første fødsel så gikk jeg og hadde vondt i magen og jeg følte på meg at noe var galt. Dro inn på sykehuset og fikk tatt UL. Der så de at det var igjen rester av noe. Fikk noe greier i handa som jeg lå med i ei uke! skikkelig koselig romjul altså!!!
Etter andre fødsel ble jeg veldi dårlig!! Dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset med snuppa så fikk jeg veeeldig vondt i magen, satt bare å skalv og frøys og kaldsvetta.. Klarte ikke å gjøre noe. Ringte sykehuset og de sendte en sykebil. Kom ned til sykehuset og fikk UL og de sa at alt var fint. De misstenkte blindtarmbetennelse, men siden jeg klarte å spise uten å kaste opp så var det lite sannsynlig sa de. Sendte meg hjem med en haug med smertestillende. Hadde fortsatt vondt og kjennte det på meg at noe var galt! det gikk 3 dager så fikk jeg sånn "annfall" igjen. Inn på sykehuset og ta ny UL. Selvfølgelig var det samme legen som skulle sjekke meg (følte meg veldi dum da han sa at det er ikke noe igjen etter fødsel, det så vi jo sist.) Men fikk han til å ta UL og da så han at det var igjen rester fra morkaka etter fdsel. "Var det jeg sa, det var igjen noe her" var det første jeg sa til han. Fikk noe intravenøst før jeg fikk dra hjm med noen tabletter som jeg skulle ta for å få ut restene. Og det var vondt det!!!
Håper på å få slippe dette om det eventuelt blir noen flere barn!!