Noen som har hatt renselse av huset noengang??? (lang men "god")

Latterfrosken

Forumet er livet
Da jeg og Andreas flyttet til en liten leilighet veldig sentralt på sofiemyr, så merket jeg etter en stund at vi aldeles ikke var alene der!
Lekene flyttet seg midt på natten, dører åpnet seg. Og da vi dusjet begge to var det rett som det var at baderomsdøra låste seg fra utsiden. Enda vi ikke har NOEN nøkler til låsene! Jeg merket folk i sengen og noen som observerte meg om natten!
Til slutt ringte jeg en dame som renser hus.

Da hun kom, fikk jeg beskjed om å ikke gå rett oppi henne, hun måtte ha ro til å kanalisere de energiene som var der! Men hun sa med en gang at her er det noe! Og hun skulle finne ut hva det var.
Hun satt seg ned i sofaen. Lukket øynene, og sa at det var en Kone der. Hun kom inn og sa: jannicke jannicke, hvorfor er du så ulykkelig??
(hun som renset pratet nå med denne konen, og konen pratet med meg via henne)
Hun sa jeg måtte tenke positivt og være glad... rette meg opp i ryggen, så ville jeg møte verden på en helt annen måte.. hun var bare god og snill, og ville meg bare godt.
Så kom det en mannskikkelse inn i bakgrunnen... han ville ikke helt komme frem i begynnelsen, men hun anne som skulle kanalisere hun fikk frem at denne personen var inderlig glad i meg, og var lei seg for at han ikke fikk vist det på en ordentlig måte!
Han også spurte: Jannicke, hvorfor er du så lei deg? hvorfor er du så lei deg? Det gjør vondt å vite at du ikke har det noe bra?
Så måtte jeg da svare: Jeg sa: Jeg har jo tenkt MYE på gutten vi mistet sa jeg, og greier ikke helt å gi slipp!

Da sa han som viste seg å være bestefaren min: Vettu janncke, vettu. Nå skal jeg fortelle deg noe som du blir glad for å høre!
Vet du hvem som sitter på fanget mitt akkurat nå???
Det må være Jan Arve det sa jeg....
Så sier bestefar: Vi tok han imot med åpne armer den dagen han kom til oss. Og han har det så bra her hos oss!

Da kommer lille gutten min frem, og han sier: Mamma mamma mamma mamma! Jeg elsker deg overalt på denne jord. Kan du stille meg et spørsmål? Da sa jeg, hvorfor??? Hvorfor døde du?? Så svarte han: jeg valgte den veien å gå som var lettest for meg, ikke for deg, men for meg.. kroppen din hadde ikke alt jeg trengte for å komme ut. Du var ikke klar. Jeg hadde det bra i magen din, selv om du ikke alltid hadde det så bra! Jeg vet ikke akkurat når jeg valgte å gå, men jeg valgte den veien. Og jeg har det så bra her mamman min!
Jeg vil at du skal være litte granne mer glad.. for da blir jeg også glad! Jeg er her hos dere hele tiden, og jeg leker masse med andreas. Han liker meg veldig godt! Det er jeg som flytter på lekene og jeg storkoser meg her hos dere! Jeg trøster deg så masse du bare vil, og jeg ligger på din venstre side hver natt! Jeg har det så bra med dere, og vi vil møtes igjen mamma, men ikke nå! Nå er det andreas sin tid.. han er broren min men i en annen verden!
Og den graven mamma, ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke er der så mye, jeg er ikke der, jeg er her!!!
Så sa han til slutt: Kan du love meg en ting mamma? Prøv å være litt mer glad? Jeg har det kjempebra, og de tar så godt vare på meg!!!!
Og jeg elsker deg så inderlig høyt!
ja sa jeg... så forsvant han!

Det var så mye mer i denne seansen, men en time blir litt mye å skrive ned... hun fortalte så utrolig mye om meg og min barndom, om mamma og pappa som hun umulig kan ha visst, om hvordan bestefar så ut og om mitt svangerskap! Hun spurte om jeg ville de skulle dra, men så gode ånder er det bare godt å ha i hus!

Jeg knakk jo selvfølgelig fullstendig sammen, ganske sterkt å få oppleve å "snakke! med sin avdøde sønn
Jeg fikk svar på det jeg har spurt om i så mange år, og endelig fikk jeg svaret. Jeg er også mye roligere nå, og vet at når andreas snakker og leker med noen er det han! Jeg vet at han har det bra, og at han er med oss... noe som gjorde hverdagen min mye bedre!!!

Vet at dette høres heeeelt fjernt ut, men jeg tror på det hvertfall!:-))))

Jannicke :-)

ORIGINAL: mammantilenengel

hvem hadde du til denne renselsen?? send pm  om du ikke vil si det her.

sendte deg pm

For en utrolig sterk historie[:)] Kjempe bra at det hjalp deg videre, nå vet du at han har det godt[:)] sender deg en god klem[:)]

ORIGINAL: gledermeg88

For en utrolig sterk historie[:)] Kjempe bra at det hjalp deg videre, nå vet du at han har det godt[:)] sender deg en god klem[:)]

Denne historien var sterk! Du skal vere sterk for å sitte å høre noe slikt! Sikkert godt å høre og godt å vite at han har det bra der han er no. (Tårene triller, var så sterk historie!)

nå sitter jeg her med tårer i øynene.. så utrolig fantastisk at du føler deg bedre. og jeg tror like mye på det som du gjør. 

nå ble jeg både skremt og rørt[:D][:D] må ha vært en veldig god oplevelse for deg[:)]

Åhh fikk helt frysninger....[:D][:D] 

Utrolig sterkt det du skriver. Tårene triller her, jeg husker så godt tiden da du mistet. Det føltes faktis veldig godt til og med for meg å høre at han har det godt og er med familie. Dermed kan jeg tenke meg hvor godt det må være for deg å høre det.

Takk for gode ord alle sammen! Man kan liksom ikke tro det før man opplever noe selv..
Men det var utrolig godt å få oppleve dette. Jeg kommer aldri til å glemme lille englegutten min, men å vite at han har det bra og hvor han er gjør at ting er litt lysere nå.
Og håper flere andre som også har det litt tøft kan få litt mot til å gå videre etter min historie... Mer mellom himmel og jord vet dere...... [;)]

ORIGINAL: Sha

nå ble jeg både skremt og rørt[:D][:D] må ha vært en veldig god oplevelse for deg[:)]

Sterk historie du har i forhold til å miste et barn. Men jeg tror desverre ikke på historien som hun "renselsesdama" fortalte. Desverre tror jeg det hun sier er "humbug", og jeg blir provosert av at sånne folk utnytter andre menneskers sorg på en kynisk måte!!
De tingene hun serverte deg var jo i stor grad fakta som du gav henne...

Kan godt forstå at du ønsker å tro på henne...

Mettas

tårene mine triller, jeg kommer aldri til å glemme når du mista gutten din, det var vel rett før eller etter jeg fikk førstemann. Det gjorde et veldig sterkt inntrykk på meg, og det gjør meg godt at du nå har fått senka skuldrene og fått snakke med din eldste sønn. 

ORIGINAL: Mettas

Sterk historie du har i forhold til å miste et barn. Men jeg tror desverre ikke på historien som hun "renselsesdama" fortalte. Desverre tror jeg det hun sier er "humbug", og jeg blir provosert av at sånne folk utnytter andre menneskers sorg på en kynisk måte!!
De tingene hun serverte deg var jo i stor grad fakta som du gav henne...

Kan godt forstå at du ønsker å tro på henne...

Mettas

Fakta? Eneste jeg sa var at det måtte være han, hun fortalte så mye om min barndom, om mine foreldre og min familie som selv jeg ikke visste om, men når jeg ringte rundt til familien etterpå fikk jeg bekreftet tingene hun hadde sagt! Så at det er humbug tror jeg faktisk ikke!!!!
Hun fortalte om alle mine fysiske komplikasjoner både under og etter denne fødselen, som hun UMULIG kan ha visst uten å lese min journal!

Som sagt; forstår godt at du ønsker å tro på det, men dama ER profesjonell i den forstand at hun VET hvordan hun skal ordlegge seg på en måte som gjør at du ubevisst gir fra deg informasjon. De er gode til å tyde mennesker, men at dama ser spøkelser og hører ditt ufødte barn ordlegge seg på en sånn måte... Sorry, men jeg tror ikke på det ET SEKUND...

Som sagt; forstår godt at du ønsker å tro på det, men dama ER profesjonell i den forstand at hun VET hvordan hun skal ordlegge seg på en måte som gjør at du ubevisst gir fra deg informasjon. De er gode til å tyde mennesker, men at dama ser spøkelser og hører ditt ufødte barn ordlegge seg på en sånn måte... Sorry, men jeg tror ikke på det ET SEKUND...

Nei mulig det, men har så masse andre opplevelser at jeg tror på det!
Uansett. Syns det var en lettelse å få disse opplevelsene.. Og du bør ikke stille spørsmål ved historier du ikke kjenner hele greia av...
Hun er ikke den eneste som har snakket med min sønn!
Jeg er bare glad for at han har det godt, ingenting som gleder en mors hjerte mer enn å vite at barna har det bra!!!!!

ORIGINAL: jannicke T

Uansett. Syns det var en lettelse å få disse opplevelsene.. Og du bør ikke stille spørsmål ved historier du ikke kjenner hele greia av...
Jeg er bare glad for at han har det godt, ingenting som gleder en mors hjerte mer enn å vite at barna har det bra!!!!!

Forstår som sagt at du klamrer deg til det hun dama sier, for det å miste et barn er det verst tenkelige.. Det er iallefall bra hvis hun har gitt deg en slags trøst.
God natt[:)]

ORIGINAL: jannicke T

Utrolig sterk historie, sitter her og griner nå[:(].....jeg tror deg og vet at det finnes mer mellom himmel og jord, har selv opplevd en del..og tror helt og holdent på historien din og at gutten din har det godt og passer på mammaen sin...:-)

FY for et kaldt menneske du er, stakkars dine venner( om du har noen)kan ikke være mye trøst og få fra deg.....greit om du ikke tror på sånne ting men du kan da ordlegge deg litt bedre..:/

åååå nå triller tårene mine..[:(]utrolig sterk  historie!!!eg tror fullt og helt på sånnt..å syns det e utrolig spennende,å kunne veldig gjærne tenkt meg å hatt besøk av eller oppsøkt ei synsk,eller medium ..
eg er så glad på dine vegne at du fekk kontakt med gutten din..det må ha gjordt utrolig godt..[:)]
eg hadde hvertfall følt meg trygg av å visst at noen som var meg så nær ,var i huset med meg..[:)]
andre kan få si hva de vil..å tro hva de vil..bryr meg midt i lilletåa..[:)]
det viktigste er at du vet hva du opplevde den dagen,å du vet med deg selv at du hadde kontakt med gutten din og bestefaren din..å det syns eg er heilt utrolig sterkt,rørende å spennende[:)]
det er faktisk mitt største ønske,å kunne få kontakt med ein av mine nærmeste..å få svar på mangen ubesvarte spm

Back
Topp