Noen som har hatt raserianfall ?

HottiePottieFlottie

Glad i forumet
fy faen.. det hadde min igår natt... gjorde alt , ALT for å trøste , gi vann , u name it men ingenting hjalp..

han grein , skrek , vridde seg i hytt og pine.. til slutt måtte jeg dumpe ungen på mamma..
begynte jo å grine selv... uff..

noen andre som har hatt det sånn ?

Bjørnar har hatt noen sånne ja... Sist grein han hysterisk i 3 timer og INGEN TING jeg gjorde hjalp[&:] Er så frustrerende at jeg har ikke ord[:o]

Åja, flere ganger[8|]

Tør ikke tenke på hvordan hun blir når hun kommer i trassalderen[8|]

Var sykt jævlig , blir jo så frustrert at jeg merker jeg vil slå i veggen... ( gjorde jo itte det da )

Godt jeg hadde mamma til å hjelpe meg !

Første gang var hun 7 mnd. Kun fordi jeg tok fra henne en pakke med våtservietter. Hun skrek så hun kastet opp. Vrælte i en halvtime.[&:] Hun kan nok bli litt av en tålmodighetsprøve etterhvert..

Å ja, de blir rasende dersom de ikke får viljen sin eller ting ikke går deres vei. [:-][:D]

ORIGINAL: HottiePottieFlottie

fy faen.. det hadde min igår natt... gjorde alt , ALT for å trøste , gi vann , u name it men ingenting hjalp..

han grein , skrek , vridde seg i hytt og pine.. til slutt måtte jeg dumpe ungen på mamma..
begynte jo å grine selv... uff..

noen andre som har hatt det sånn ?

Det er ikke nattskrekk da? Barna ser ut som de er våkne men de "sover" Amelia har hatt det to ganger, og det var veldig ubehagelig, hun skrek og var utrøstelig.

Har jeg ikke vært borti....

ORIGINAL: MorTil2Gutter

ORIGINAL: kiki82

Å ja, de blir rasende dersom de ikke får viljen sin eller ting ikke går deres vei. [:-][:D]

gutten min også.

Samme her...

Back
Topp