Noen som har hatt polarn o pyret dress?

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Endte med å bestille denne på nett nå med 25% rabatt. Hadde tenkt å kjøpe molo da jeg vil ha vanntett dress så vi ikke trenger regntøy, men her hadde jeg mulighet til å spare 200 kr og hvis jeg forstår rett er denne dressen vanntett. Eller?! Tror dere at den kan brukes i bhg som både vårdress og regntøy? Bor på østlandet, så ikke like ofte regn som i Bergen:P

Har fra før erfaring med reimatec og liker vinterdressen. Er ikke så glad i vårdressen da denne blir fort slitt. Blir PoP fort slitt?

Og hvordan der den i str? Kjøpte 110 til min 4,5 åring. Hun er 102 cm høy og 15 kg. Vil dressen bli fort liten da kanskje? Reima er jo stor i str, men vet ikke om denne er det?!

Jeg har kjøpt pop vinterdress i str 92 med dobbel glidelås. Litt usikker på om den er lik de større dressene. Men godt fornøyd med vår. Foreløpig ikke slitt, enda min gutt ligger mye på bakken. Holder godt på varmen og noe vann. Men innbiller meg at den ikke funker som regndress. Str tror jeg som mange andre i lik str, men ikke større i hvert fall.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Er veldig glad i vinterdressen både til største og minstemann. Ingen dress er vel heilt vanntett, men bh sa at størstemann på 3,5 år var den einaste som var tørr når dei vart overraska av plaskeregn i vinter, så den virkar jo å vera bra. Mini har dressen med to dressar i ein og dobbel glidelås, veldig fornøyd med den og.
Pop dressane har mykje bedre slite og rive styrke enn Reima, og held seg veldig godt!

Vi har brukt hh hellytech istedetfor regntøy, og det har gått bra! Liker ikke regntøy, det er så klamt og ekkelt:S
Ingen andre som bruker kun parkdress?
Kjøper nok noe billig regntøysett til sommern da, for da blir vel parkdressen for varm?

Veldig fornøyd med POP.
Men de er ganske store i str... Så ser for meg at 110 blir litt stort nå om hun er 102 cm.

Veldig fornøyd med POP.
Men de er ganske store i str... Så ser for meg at 110 blir litt stort nå om hun er 102 cm.

Ok, bra at de er store i str egentlig!
hun er 102 cm ja, men veldig lange bein. Reimatec vinterdressen er i str 104, passer helt perfekt. Prøvde reimadress i str 116 som vi har kjøpt til neste år og den svømte hun i...hehe. Så da tenkte jeg at 110 er fin str så hun får noe å vokse i men den ikke er superstor.
Dog får vi sende den i retur hvis den er alt for stor da;)

Synes generellt pop er store i størrelsen. Dress har jeg liten erfaring med....

Den er veldig vanntett, men opplever den ikke så slitesterk. Men jeg er generelt vært veldig fornøyd. Den dressen Vinje i str 92 ser ikke brukt ut engang selvom den er brukt i 1,5 sesong. Dressen i str 110 derimot er rimelig slitt. Men den er og brukt i nesten 2 sesonger da. Og tenker på å kjøpe pop til eldste neste år igjen. Har didrikson nå og syns kvaliteten er skikkelig dårlig.

Jeg er veldig fornøyd med PoP, kommer aldri til å kjøpe noe annet heretter. William har hatt både Reima og PoP dress i år, og PoP dressen er mye varmere. Nå er han såpass gammel at han kan fortelle meg det selv, så det er hans egen erfaring jeg baserer dette på, ikke bare noe jeg tror!

Vi bruker så og si kun parkdress, regntøy hvis det er gjørmete.

Vi har kun brukt ReimaTec, men POP har mye bra!!

Back
Topp