noen som har hatt nyrestein her

stinesin

Glad i forumet
trenger bare prate litt.. jeg har vveldig vondt i siden av ryggen og litt i siden, noe i magen. lurer bare litt på hvrdan det oppleves å ha nyrestein hvis den ikke er så stor og slikt.
har slitt med gallestein før og vil helst ikke ha dette også. er vondt når jeg trykker i ryggen og siden så vet ikke om d er mere muskulært. kanskje jeg ikke ville vært i tvil om det var det.. er virkelig usikker.. kanskje bare angsten som tar meg[8|]

Jeg hadde nyrestein i april i fjor når jeg gikk gravid..
Hadde så vondt at jeg lå i fosterstilling på sofaen ,klarte ikke å reise meg..

Så endte med at sambo ringte 113,fikk meg inn på føden da vi trodde det var noe med babyen..
Men det viste seg at det var nyrestein..

Hadde så intense smerter at det kjentes ut som noen vrei en kniv i siden på meg, å det var sykt vondt når jeg tisset..

Ønsker deg riktig go bedring[:)]

Jeg hadde nyrestein i april i fjor når jeg gikk gravid..
Hadde så vondt at jeg lå i fosterstilling på sofaen ,klarte ikke å reise meg..

Så endte med at sambo ringte 113,fikk meg inn på føden da vi trodde det var noe med babyen..
Men det viste seg at det var nyrestein..

Hadde så intense smerter at det kjentes ut som noen vrei en kniv i siden på meg, å det var sykt vondt når jeg tisset..

Ønsker deg riktig go bedring

ja ut ifra det tror jeg ikke at det er det.. har du ikke hatt det igjen?

jeg har vel ikke fult så vondt tror jeg.. ligger litt på samme stedene tror jeg men er ikke så vondt og går litt ned i foten men vet ikke helt.. jeg håper på at d ikke er det hvertfall

Nei jeg har ikke hatt det igjen..
Heldigvis for det,for tar heller 10 fødsler til framfor nyrestein...

Ta en tur til legen imorgen hvis du fortsatt har vondt[:)]

tror jeg ville sjekka det opp.. mamma hadde nyrestein i jula, og de brukte lang tid på å finne ut av det.. hun var sengeliggende i hele jula, på juleferie i spania.. kom seg såvidt hjem og ble hasteoperert to dager etter ct som viste nyrestein.. da var det fare for at nyra ville dø, så de måtte legge inn kateter fra nyra og ned i blæra..
mamma spøy av smerte, fikk ikke i seg hverken mat, drikke eller smertestillende på det værste..
og hadde smerter på noe av stedene du beskriver..

bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite [:)]

ja ut ifra det tror jeg ikke at det er det.. har du ikke hatt det igjen?

jeg har vel ikke fult så vondt tror jeg.. ligger litt på samme stedene tror jeg men er ikke så vondt og går litt ned i foten men vet ikke helt.. jeg håper på at d ikke er det hvertfall

jeg må bare si at akkurat sånn vondt hadde jeg også! var ganske vondt i en ukes tid, før det plutselig en kveld ble akutt verre! dro på legevakten, og fikk beskjed om at jeg hadde nyrestein. fikk beskjed om at det mest sansynligvis ville gå over av seg selv, fikk morfin, og ble sendt hjem igjen.
det ble bedre i noen dager før det plutselig ble ille igjen. dro tilbake til legevakten, fikk ny morfin, men denne gangen gikk det ikke over. etter litt press fra min mor som var med, tok de en graviditetstest som slo ut positivt. resultatet var at jeg ble sendt rett på sykehus og hasteoperert for svangerskap utenfor livmor. jeg måtte fjerne den ene egglederen forde det hadde gått for lang tid.

så mitt råd er å sjekke det ut fort om du ikek blir bedre! Lykke til[:)]

tror jeg ville sjekka det opp.. mamma hadde nyrestein i jula, og de brukte lang tid på å finne ut av det.. hun var sengeliggende i hele jula, på juleferie i spania.. kom seg såvidt hjem og ble hasteoperert to dager etter ct som viste nyrestein.. da var det fare for at nyra ville dø, så de måtte legge inn kateter fra nyra og ned i blæra..
mamma spøy av smerte, fikk ikke i seg hverken mat, drikke eller smertestillende på det værste..
og hadde smerter på noe av stedene du beskriver..

bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite

er enig i det men har ikke så vondt at jeg er sengeliggende liksom.. det er bare plagsomt vondt er oppe jeg. har vondt på de samme stedene tror jeg i blæren og slikt men ut fra hva folk sier om dette så tviler jeg på at d er det. lurte bare på om det kunne begynne forsiktig eller om det kom plutselig veldig sterkt uansett størrelse på steinen.
jeg trodde kanskje det var isjas jeg for jeg er begnt å bli nummen i foten også nå er veldig vondt men ikke så vondt, merkelig at jeg kjenner det ned i blæren da[8|]
har hørt at nyrestein er like ille som gallestein og stemmer d er dette ikke nyrestein, men har jo aldri hatt nyrestein så vet jo ikke.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp