Noen som har hatt negativ 10 dpo og fått positiv test etter dette?

Minisjansen

Glad i forumet
Jeg har så lyst til å klamre meg til ett håp…..

Jeg har alltid fått svakt positive tester 9 og 10 dpo. Jeg kan skimte noe, men jeg tror det fortsatt er rester fra ovitrellen. Går liksom ikke ta bilder av det heller…

Nå lurer jeg på om det er andre som har hatt hvite tester 10 dpo og fått positive etter dette?

Jeg fikk positiv først 11 dpo. Og da var det såvidt du kunne se at den var positiv.jeg hadde ikke ivf, men naturlig, men jeg regner med implantasjonen er lik? Lykke til, jeg krysser fingrene for positiv test :Heartred

Jeg hadde negativ 9dpo og kunne skimte noe på tidligtest 10 dpo. På et annet merke kunne jeg først skimte noe 14 dpo. Så jeg vil si det er tidlig å gi opp håpet ❤️ Alt kan skje de nærmeste dagene.

Jeg har opplevd å ikke få positiv før IKM/14dpo, så det er håp vil jeg si :)

Da jeg ble gravid med IVF, så var alle testene mine negative, det var ikke tegn til en strek en gang, så ventet på mensen og holdt på å avbestille blodprøven på klinikken pga av det :shifty: Men gikk og tok blodprøve og fikk vite at jeg hadde et hcg nivå på 435 så de forsto ikke hvorfor det ikke slo ut på testene:happy3

Da jeg ble gravid med IVF, så var alle testene mine negative, det var ikke tegn til en strek en gang, så ventet på mensen og holdt på å avbestille blodprøven på klinikken pga av det :shifty: Men gikk og tok blodprøve og fikk vite at jeg hadde et hcg nivå på 435 så de forsto ikke hvorfor det ikke slo ut på testene:happy3
Kroppen altså! Hadde du fått positiv hjemmetest noen gang før det?

Back
Topp