Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne gangen stygg hoste og kraftig forkjølelse. Varte vel i tre-fire dager.
Hørtes ikke noe behagelig ut, bra det ihvertfall gikk fort over. Fikk du feber også? Har korona i hus og vil helst slippe å bli smittet nå, kjenner jeg.. Men lettere sagt enn gjort.Jeg har hatt nå nettoppDenne gangen stygg hoste og kraftig forkjølelse. Varte vel i tre-fire dager.
Da jeg fikk det første gangen (januar), var det mer kraftig hodepine, meget slapp og veldig svimmel. Da varte svimmelheten i flere uker etterpå.
Men antar vel at det er to forskjellige varianter av covid, så ikke rart at symptomene er forskjellige heller. Tviler på at det har noe med graviditeten å gjøre.
Alt bra nå![]()
Litt usikker om jeg hadde feber, tok ikke temp. Men kjente meg kanskje litt varm nå. Masse lykke til, håper du ikke blir smittetHørtes ikke noe behagelig ut, bra det ihvertfall gikk fort over. Fikk du feber også? Har korona i hus og vil helst slippe å bli smittet nå, kjenner jeg.. Men lettere sagt enn gjort.

God bedring!Testet meg idag men negativ. Stygt forkjølet.
Tusen takk for det!Litt usikker om jeg hadde feber, tok ikke temp. Men kjente meg kanskje litt varm nå. Masse lykke til, håper du ikke blir smittet![]()
Legene fraråder Ibux ved graviditetHadde korona i veke 12 ca og har kun 1 vaksinedose. Hadde tett nese fra dag 1 - dag 5 og leddsmerte på første dagen men dempa dei fint med ibux og paracetSleit litt med pusten i ettertid, usikker på om det er det som gjer at eg er tung i brystet endå. Mini fekk da først frå bhg, var aldri ett tema å prøva å unngå å få da. Mini trengte kos og trygghet. Er ikkje redd for å få det att sålenge eg slepp å føda med da
Åh, huff det var kjedelig å høre. Håper du snart føler deg bedre og blir fort frisk igjen. Stell godt med deg selv. God bedring!!Ble nettopp syk med korona/i natt.. har feber, sterke leddsmerter, forkjølet, sår hals, hoste, løs mage, svimmel og veldig slapp.. ingen hodepine. Får se hvor lenge det varer. Har ikke hatt det tidligere og har tatt 3 doser vaksine.
God bedringBle nettopp syk med korona/i natt.. har feber, sterke leddsmerter, forkjølet, sår hals, hoste, løs mage, svimmel og veldig slapp.. ingen hodepine. Får se hvor lenge det varer. Har ikke hatt det tidligere og har tatt 3 doser vaksine.