Noen som har hatt korona i svangerskapet?

Eliine

Flørter med forumet
Har noen av dere hatt korona nå mens dere har vært gravide? Hvordan var symptomene dine og hvor lenge varte det?

Dere som har hatt korona tidligere + nå som gravide, opplevdes det ganske likt eller hadde du ulike symptomer?

Jeg har hatt nå nettopp:meh:Denne gangen stygg hoste og kraftig forkjølelse. Varte vel i tre-fire dager.

Da jeg fikk det første gangen (januar), var det mer kraftig hodepine, meget slapp og veldig svimmel. Da varte svimmelheten i flere uker etterpå.

Men antar vel at det er to forskjellige varianter av covid, så ikke rart at symptomene er forskjellige heller. Tviler på at det har noe med graviditeten å gjøre.

Alt bra nå:happy:

Jeg har hatt nå nettopp:meh:Denne gangen stygg hoste og kraftig forkjølelse. Varte vel i tre-fire dager.

Da jeg fikk det første gangen (januar), var det mer kraftig hodepine, meget slapp og veldig svimmel. Da varte svimmelheten i flere uker etterpå.

Men antar vel at det er to forskjellige varianter av covid, så ikke rart at symptomene er forskjellige heller. Tviler på at det har noe med graviditeten å gjøre.

Alt bra nå:happy:
Hørtes ikke noe behagelig ut, bra det ihvertfall gikk fort over. Fikk du feber også? Har korona i hus og vil helst slippe å bli smittet nå, kjenner jeg.. Men lettere sagt enn gjort.

Hørtes ikke noe behagelig ut, bra det ihvertfall gikk fort over. Fikk du feber også? Har korona i hus og vil helst slippe å bli smittet nå, kjenner jeg.. Men lettere sagt enn gjort.
Litt usikker om jeg hadde feber, tok ikke temp. Men kjente meg kanskje litt varm nå. Masse lykke til, håper du ikke blir smittet :happy:

Hadde korona i veke 12 ca og har kun 1 vaksinedose. Hadde tett nese fra dag 1 - dag 5 og leddsmerte på første dagen men dempa dei fint med ibux og paracet :) Sleit litt med pusten i ettertid, usikker på om det er det som gjer at eg er tung i brystet endå. Mini fekk da først frå bhg, var aldri ett tema å prøva å unngå å få da. Mini trengte kos og trygghet. Er ikkje redd for å få det att sålenge eg slepp å føda med da

Hadde korona i veke 12 ca og har kun 1 vaksinedose. Hadde tett nese fra dag 1 - dag 5 og leddsmerte på første dagen men dempa dei fint med ibux og paracet :) Sleit litt med pusten i ettertid, usikker på om det er det som gjer at eg er tung i brystet endå. Mini fekk da først frå bhg, var aldri ett tema å prøva å unngå å få da. Mini trengte kos og trygghet. Er ikkje redd for å få det att sålenge eg slepp å føda med da
Legene fraråder Ibux ved graviditet

Fikk det i starten av graviditeten, er ikke vaksinert, men det var en lett forkjølelse som varte et par dager. Var ekstra sliten i en ukes tid etterpå, men vet ikke om det var corona eller graviditeten.

Har 3 vaksinedoser. Fikk covid i april, da var jeg 5-6 uker på vei. Føltes som en vanlig forkjølelse egentlig. Var også veeeldig trøtt, men vett ikke om det var pga covid, graviditet, eller begge deler (sannsynligvis begge deler). Hadde ikke feber :)

Hadde korona når eg var 4 veker gravid, so veldig tidlig. Var dårlig en dag (der eg orka ingenting). Veldig vondt i halsen, feberfølelse og hoste. Alt var over etter 4-5 dager ca

Ble nettopp syk med korona/i natt.. har feber, sterke leddsmerter, forkjølet, sår hals, hoste, løs mage, svimmel og veldig slapp.. ingen hodepine. Får se hvor lenge det varer. Har ikke hatt det tidligere og har tatt 3 doser vaksine.

Ble nettopp syk med korona/i natt.. har feber, sterke leddsmerter, forkjølet, sår hals, hoste, løs mage, svimmel og veldig slapp.. ingen hodepine. Får se hvor lenge det varer. Har ikke hatt det tidligere og har tatt 3 doser vaksine.
Åh, huff det var kjedelig å høre. Håper du snart føler deg bedre og blir fort frisk igjen. Stell godt med deg selv. God bedring!!

God bedring :Heartred

Jeg hadde korona i begynnelsen av svangerskapet. Nysing, tørrhoste og tap av smak-og luktesans var symptomene. Gikk over etter 4 dager. Den lille lever fortsatt og er i uke 19. Må understreke at jeg var vaksinert x 3 når jeg fikk korona.

Back
Topp