Noen som har hatt knekt ben på vristen?

Krøllo

Elsker forumet
En dag jeg var i på ridetur ble hesten ganske skremt, noe som resulterte i at foten ble presset ganske hardt mot stigbøylen (brukte uegnede sko), nå verker det oppå vristen når jeg går, kjører bil eller beveger foten litt.

Kan det være ett lite ben som har fått brudd? Har ikke hevelser i foten.

Jeg har brukket akkurat der lilletåen begynner.Det var litt vondt å gå på foteb og jeg hadde en hevelse akkurat i området.Ble ikke gjort noe med det,var bare forsiktig en stund,men få det sjekket opp du[:)]

Kjenner en som har gjort det.
Han lå å vrei seg i smerte, og måtte rett på legevakten.

Men han er mann...[8|]

ORIGINAL: Oline V2

Kjenner en som har gjort det.
Han lå å vrei seg i smerte, og måtte rett på legevakten.

Men han er mann...[8|]

Hahahaha [:D]

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg har brukket akkurat der lilletåen begynner.Det var litt vondt å gå på foteb og jeg hadde en hevelse akkurat i området.Ble ikke gjort noe med det,var bare forsiktig en stund,men få det sjekket opp du[:)]

Ok, er ikke sånn kjempe smertefullt, men kjenner det hele tiden. Går til legen på mandag om det er verre. [:)]

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: forvirretmor

Nei det var ikke noe ekstrem smerte på meg heller,bare når foten ble trykket mot underlaget.[:)]

Ok, er ikke sånn kjempe smertefullt, men kjenner det hele tiden. Går til legen på mandag om det er verre. [:)]

Ja, det har jeg - er noen år siden. Var innom legen, men ikke noe de gjorde noe med. Hadde flere brudd, så var vondt å gå. Så unngikk å belaste det for mye i starten.

ORIGINAL: merete_80

Ja, det har jeg - er noen år siden. Var innom legen, men ikke noe de gjorde noe med. Hadde flere brudd, så var vondt å gå. Så unngikk å belaste det for mye i starten.

Ok :) da er det vel egentlig ikke vits å gå til lege ?

Back
Topp