Noen som har hatt fryseforsøk i naturlig syklus? :)

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Hei :) første gang jeg har fryseforsøk nå og det i naturlig syklus, jeg har pcos men mensen er nå forsinka bare 4-5 dager pr mnd. Hadde mens etter uttak 22 nov og fikk den igjen 27 des, skal begynne med eggløsningstester i morgen, tok dere en om dagen eller 2 og når på dagen? :) skal på ultralyd fredag, men aner liksom ikke når jeg kan forvente eggløsning, men skal sette inn 5 dager etter eggløsning

Jeg tok kun EL- test på morgenurin, 1 test per dag fra CD10. Det var det min klinkikk anbefalte for meg i alle fall. De ville jeg skulle bruke de rosa med tom sirkel eller smilefjes så det ikke var rom for å feiltolke. Satte også inn 5 dager etter eggløsning og ble gravid :) Lykke til!!

Jeg har hatt 7 innsett i styrt syklus, uten så mye som en skyggestrek i resultat. Fikk «kranglet» meg til forsøk i naturlig syklus i desember, og nå er jeg gravid. :love7 Tidlig ultralyd neste tirsdag, så håper det holder til mål! :smiley-angelic001

Jeg testet etter el hver morgen, kjøpte monitor fra clearblue, så var det ikke rom for feiltolkning. Er heeelt i orden om jeg bare trengte å bruke den en gang denne omgangen, og kan la den støve ned før vi evt. begynner med søskenforsøk. :D

Anbefaler de rose digitale testene jeg også, da slipper du å tolke. Jeg tok en strimmel og en digital hver morgen, som anbefalt av klinikken. Eneste grunn til at jeg også tok strimler var fordi jeg hadde det liggende.

Den syklusen jeg hadde innsett ble strimlene aldri helt positive, mens den digitale ble positiv. Veldig glad jeg kjøpte digitale, hvis ikke hadde jeg ikke funnet eggløsningen.

Innsett 5 dager senere, og ble gravid :)

Anbefaler de rose digitale testene jeg også, da slipper du å tolke. Jeg tok en strimmel og en digital hver morgen, som anbefalt av klinikken. Eneste grunn til at jeg også tok strimler var fordi jeg hadde det liggende.

Den syklusen jeg hadde innsett ble strimlene aldri helt positive, mens den digitale ble positiv. Veldig glad jeg kjøpte digitale, hvis ikke hadde jeg ikke funnet eggløsningen.

Innsett 5 dager senere, og ble gravid :)
Takk for svar :) har kjøpt de digitale som viser smiletegn, men i morgen er syklusdag 10, når fikk du ca eggløsning? :)

Takk for svar :) har kjøpt de digitale som viser smiletegn, men i morgen er syklusdag 10, når fikk du ca eggløsning? :)

Fikk positiv test dag 17 den syklusen. Jeg fikk beskjed om når jeg skulle starte å teste fra klinikken, tror det var dag 10. På første UL så de at det var en stund til EL, så da fikk jeg ny testplan. Jeg måtte ha to UL den runden, siden EL ble litt senere.

Masse lykke til! :)

Fikk positiv test dag 17 den syklusen. Jeg fikk beskjed om når jeg skulle starte å teste fra klinikken, tror det var dag 10. På første UL så de at det var en stund til EL, så da fikk jeg ny testplan. Jeg måtte ha to UL den runden, siden EL ble litt senere.

Masse lykke til! :)
Tusen takk ❤️jeg skal begynne teste i morgen på syklusdag 10 også ultralyd fredag altså syklusdag 12

Jeg hadde frys-innsett i naturlig syklus i august. Skulle starte el-testing dag 10, men begynte et par dager før. Testet bare på morgeurin.
Fikk positiv test (også de rosa med smilefjes) dag 11. Sjekket at det faktisk hadde vært EL ved UL dagen etter, og satte inn 5-dagers 4 dager etter det.
Ble gravid! 24 uker på vei nå. :Heartred

Lykke til!

Jeg hadde frys-innsett i naturlig syklus i august. Skulle starte el-testing dag 10, men begynte et par dager før. Testet bare på morgeurin.
Fikk positiv test (også de rosa med smilefjes) dag 11. Sjekket at det faktisk hadde vært EL ved UL dagen etter, og satte inn 5-dagers 4 dager etter det.
Ble gravid! 24 uker på vei nå. :Heartred

Lykke til!
Tusen takk ❤️ du hører til Spiren eller jeg som blingser? Jeg skal på UL i dag, syklusdag 12, jeg skal sette inn 5 dager etter eggløsning :)

Tusen takk ❤️ du hører til Spiren eller jeg som blingser? Jeg skal på UL i dag, syklusdag 12, jeg skal sette inn 5 dager etter eggløsning :)
Spiren ja. :thumright
Krysser fingrene for at de finner ny-"eksplodert" pose da.

Spiren ja. :thumright
Krysser fingrene for at de finner ny-"eksplodert" pose da.
Skjedd lite enda dessverre :( slimhinne på 5.7 mm, største folikkel på venstre 5.5 mm og høyre 6.1, fikk beskjed av Spiren i stad om at jeh kunne stoppe å teste å begynne teste igjen for eggløsning på onsdag og ny ultralyd torsdag her i Skien

Skjedd lite enda dessverre :( slimhinne på 5.7 mm, største folikkel på venstre 5.5 mm og høyre 6.1, fikk beskjed av Spiren i stad om at jeh kunne stoppe å teste å begynne teste igjen for eggløsning på onsdag og ny ultralyd torsdag her i Skien
Såpass ja, men som sagt: sykluser er så ulike fra person til person. Min er vanligvis litt kort, 26 dager, men var ikke helt normalisert etter uttaket ennå. Hadde uttak i juni så innsett var 2 mnd etter.

Back
Topp