Noen som har hatt exu?

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Noen som har vært borti exu (graviditet utenfor livmora)?
Har så smått blødd siden torsdag, tok seg opp til brunlig utflod og litt blod på fredag ettermiddag, og nå er det blitt enda litt mer blod, men fremdeles ikke de mengdene som ved en sa. Gyn kunne ikke se noe foster i livmora på fredag, og nå kjenner jeg smertene er mer konsentrert i venstre side.. Kan jo sikkert gå over i løpet av natta, men tok en paralgin i går kveld, og virkningen av den kjenner jeg ikke lenger nå (kl 3 i natt).
Arh, vil bare bli ferdig med dritet!!
Oppdatering: våknet kl 8, og det bare renner... Beklager detaljer. Nå kjenner jeg virkningen av paralgin/ibux som jeg tok kl 3 går ut.
Bør jeg kontakte lege, eller avvente og ta kontakt med gyn i morgen?

Noen som har vært borti exu (graviditet utenfor livmora)?
Har så smått blødd siden torsdag, tok seg opp til brunlig utflod og litt blod på fredag ettermiddag, og nå er det blitt enda litt mer blod, men fremdeles ikke de mengdene som ved en sa. Gyn kunne ikke se noe foster i livmora på fredag, og nå kjenner jeg smertene er mer konsentrert i venstre side.. Kan jo sikkert gå over i løpet av natta, men tok en paralgin i går kveld, og virkningen av den kjenner jeg ikke lenger nå (kl 3 i natt).
Arh, vil bare bli ferdig med dritet!!
Oppdatering: våknet kl 8, og det bare renner... Beklager detaljer. Nå kjenner jeg virkningen av paralgin/ibux som jeg tok kl 3 går ut.
Bør jeg kontakte lege, eller avvente og ta kontakt med gyn i morgen?
Du burde dra på legevakta. Jeg hadde EXU i februar. Etter jeg hadde intense smerter på høyre side torsdag ettermiddag ble jeg hasteoperert med indre blødninger kl 04:00 fredag morgen.

Ville kommet meg til legen snarest! Lykke til!

Ble sendt hjem igjen med beskjed om å ringe 113 om jeg akutt ble mye verre....

Han tok en utvendig ul, og så blod i livmora visstnok, så da så han det som lite sannsynlig at jeg hadde en exu, da ville jeg blødd ut i magen i såfall..

Back
Topp