noen som har hatt bukplastikk her????

x1x*MissMaya*

Forumet er livet
jeg skal nemlig til tromsø den 17 juni og ha full bukplastikk med fettsuging. ble nyskjerrig på om noen her har erfaring med det?  send meg gjerne en pm om du ikke vil si noe her..trenger tips å råd[;)] har spurt på bukplastikk.com men får ikke svar[:(]
må klare å gå ned 3 kg innen den dagen..er det i det hele tatt mulig?

vel,gikk til fastlegen min og ba han henvise meg til en privat klinikk i tromsø som jeg vet har avtale med helse nord på denne type operasjon. så fikk jeg tlf fra klinikken med beskjed om at jeg fikk det dekt. men fikk beskjed om at det ikke ble før oktober pga lang ventetid. så får jeg plutselig tlf på mandagen tidlig på mårran om at noen hadde avbestilt og om jeg ville komme den 17 juni..ble helt nervevrak..

ORIGINAL: snikende ullteppe

mamma har tatt bukplastikk men ikkje fettsuging då.
ho fikk d etter ho gikk ned 30 kg på 1år

ok..lurte bare på om ho hadde mye vondt rett etterpå?

ORIGINAL: *MissMaya*

ORIGINAL: snikende ullteppe

mamma har tatt bukplastikk men ikkje fettsuging då.
ho fikk d etter ho gikk ned 30 kg på 1år

ok..lurte bare på om ho hadde mye vondt rett etterpå?

ja ho hadde d ikkej behageli akkurat, va jo delt av på midten nesten.
kunne ikkje bøye sæ å tungt før å bevege sæ, men så vidt æ huske så kom ho sæ rimeli fort ijænn. før etter kun ett par mnd va ho å tok brystreduksjon.

om d e nåkka spesielt så kan æ sekkert spørre ho[;)]

Min mor har også hatt sånn operasjon, men uten fettsuging. Hun hadde fått hengemage etter 4 fødsler. Hun kalte det kenguruposen[8D] Jeg husker hun lå mye på sofaen den første tiden, men hun kom seg fort på bena igjen. Mye vondt hadde hun i begynnelsen, men det er jo helt vanlig. Hun er kjempefornøyd nå[:D]
En sånn mage har jeg fått også etter en fødsel. Har selv lyst til å ta en sånn operasjon når jeg er ferdig med barn.

Kan jeg spørre hva som er kriteriene for å få dekt en sånn operasjon?

jeg skal jaggu meg be legen min søke dette for meg etter denne fødselen..fått er dritt-vedheng som ikke kan slankes bort....[:'(]

ORIGINAL: BlueDolphine

Min mor har også hatt sånn operasjon, men uten fettsuging. Hun hadde fått hengemage etter 4 fødsler. Hun kalte det kenguruposen[8D] Jeg husker hun lå mye på sofaen den første tiden, men hun kom seg fort på bena igjen. Mye vondt hadde hun i begynnelsen, men det er jo helt vanlig. Hun er kjempefornøyd nå[:D]
En sånn mage har jeg fått også etter en fødsel. Har selv lyst til å ta en sånn operasjon når jeg er ferdig med barn.

Kan jeg spørre hva som er kriteriene for å få dekt en sånn operasjon?

kriteriene varierer fra klinikk til klinikk. i mitt tilfelle blir man ikke opreret ved denne aktuelle klinikken om man har bmi på over 27.(helst 26)
fikk det innvilget uten engang å ha vært på konsultasjon jeg[:D]
legen min hadde beskrevet meg så bra at jeg slapp siden det er lang reisevei:)
må betale ca 3000 kr i alt(legemidler,body egenandeler)
ellers får jeg dekt alt. reise får jeg dekt på nav for meg og ledsager.
send pm om dere lurer på noe mer

Back
Topp