Noen som har hatt brystbetennelse?

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Trenger litt tips!
Er mye bedre men puppene er harde :/ ammer og pumper ofte :)

☆ Englemamma, mamma til Natalia & prøver på nr 3 ⚘ Uten prevansjon siden 17. juni ... håper å få 2015 nurk ♡☆tester når symtomer melder seg

Har hatt det to ganger, ein på kvar pupp. Men har desverre ikkje noko anna tips enn å tømme dei godt, og ofte. Eg hadde berre i ein pupp om gangen då. Pumpa eller amma annakvar time på dagtid og kvar 3 time på natta. Heftig når det sto på, men klarte å bli kvitt det uten antibiotika.
Tja, du blei vel kanskje ikkje mykje klokere av dette.. Men lykke til!

Og forresten, drikk mykje!! ;)

Stell deg i dusjen under varmt vann og klem forsiktig ut melk. Hjelper å tømme brystene!

tømte brystene veldig ofte, sto lenge i dysjen og masserte ut klumper! God bedring, det er noe dritt!!! Jeg sov og med rispose (varmet) på puppen

Takk dere :) håper den er borte nå for virker slik :) *krysser*

☆ Englemamma, mamma til Natalia & prøver på nr 3 ⚘ Uten prevansjon siden 17. juni ... håper å få 2015 nurk ♡☆tester når symtomer melder seg

Jeg begynte på antibiotika etter et døgn med 40 i feber, pumping og dusjing. 1 tablett og febern var bort. Puppen i seg selv var ikke såååå vond. Den var rød og øm men... Febern og frostanfallene var helt forferdelig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg begynte på antibiotika etter et døgn med 40 i feber, pumping og dusjing. 1 tablett og febern var bort. Puppen i seg selv var ikke såååå vond. Den var rød og øm men... Febern og frostanfallene var helt forferdelig.

Sent from my iPhone using BV Forum
Huff :/

Jeg er frisk !! :D

Jeg er frisk !! :D

Så bra. Det er temmelig ræva når det står på

Jeg og. Lå å rista som en gal og holdt på å fryse ihjel
Jeg og :/ aldri vært så dårlig annet enn når jeg hadde influensa når jeg var 15 år rundt der

Back
Topp