Ju9ta Forumet er livet 31 Des 2009 #1 Sitter å småsikler litt etter den.. Men er d noen her som har erfaring om denne vogna?[:D]
Ju9ta Forumet er livet 31 Des 2009 #3 ORIGINAL: virvla ikke noe særlig til vogn, har jeg hørt. Har IKKE prøvd selv. Søren å..[:-]
virvla Gift med forumet 31 Des 2009 #4 ORIGINAL: Ju9ta ORIGINAL: virvla ikke noe særlig til vogn, har jeg hørt. Har IKKE prøvd selv. Søren å..[:-] er jo mulig du synest det er en kjempevogn [:)] gå inn på www.barnevognguiden.no og les brukererfaringer.
ORIGINAL: Ju9ta ORIGINAL: virvla ikke noe særlig til vogn, har jeg hørt. Har IKKE prøvd selv. Søren å..[:-] er jo mulig du synest det er en kjempevogn [:)] gå inn på www.barnevognguiden.no og les brukererfaringer.
rodstilk Forumet er livet VIP 31 Des 2009 #5 Likte bagdelen kjempegodt, men sportsdelen er veldig lite lun. God å trille, men har ganske brede bakhjul. Tar liten plass i bilen , og er lett. [:D]
Likte bagdelen kjempegodt, men sportsdelen er veldig lite lun. God å trille, men har ganske brede bakhjul. Tar liten plass i bilen , og er lett. [:D]