Noen som har hatt blodpropp her ?

Karolinefrk

Betatt av forumet
Hadde blodpropp på eggstokken for ca 5 mnd siden. Skal snakke med trombosesykepleier i morgen etter bekreftelse fra gyn. men dere som har hatt blodpropp hva må dere gjøre nå som dere er gravide? Er det bare blodfortynnende i sprøyteform ?

Min tante hadde det. Så hun gikk på blodfortynnende sprøyter i alle svangerskapene sine, hvis ikke bare mistet hun. Men det var det eneste. Blodfortynnende var alt hun trengte :)

Hei! Har ikke direkte fått påvist blodpropp, men etter gjentatte aborter ble det tatt blodprøver av meg som viste forhøyede antistoffer og jeg fikk da beskjed om at det kunne være antifosfolipidsyndrom. Jeg begynte på blodfortynnende med en gang jeg ble gravid. Tar både sprøyter (klexane) og albyl e (tabletter).

Hei! Har ikke direkte fått påvist blodpropp, men etter gjentatte aborter ble det tatt blodprøver av meg som viste forhøyede antistoffer og jeg fikk da beskjed om at det kunne være antifosfolipidsyndrom. Jeg begynte på blodfortynnende med en gang jeg ble gravid. Tar både sprøyter (klexane) og albyl e (tabletter).
Begynte på fragmin i går sprøyte rett i magen den svir greit ass. Håper ting går bra for oss nå :love7

Back
Topp