Noen som har hatt blødninger å det har gått bra?

Cat90

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Har hatt en blødning med friskt blod idag og er redd. Har vært på legevakt men fikk ikke UL tok kun blodprøver for å sjekke hcg. Klarer ikke roe meg, har ingen smerter og det er lite blod men samme hadde jeg i mars da det viste seg at jeg hadde en SA i uke 10[emoji54] kjenner jeg blir så bekymret for at det skal gå galt denne gangen også[emoji22] noen som har noen positive historier?[emoji22]

Har hatt en blødning med friskt blod idag og er redd. Har vært på legevakt men fikk ikke UL tok kun blodprøver for å sjekke hcg. Klarer ikke roe meg, har ingen smerter og det er lite blod men samme hadde jeg i mars da det viste seg at jeg hadde en SA i uke 10[emoji54] kjenner jeg blir så bekymret for at det skal gå galt denne gangen også[emoji22] noen som har noen positive historier?[emoji22]

Det er så dumt det der når de ikke kan gi ul! Veldig stor påkjenning på psyken! Jeg hadde en frisk blødning på lørdag, det var ikke mye, men noen tørk på papiret. Nok til at jeg gikk i kjelleren og redd for en ny MA. Jeg fikk heldigvis ul dagen etter (Igår), og der var det et lite knøtt med bankende hjerte. Gyn sa at det var en blødning fra livmorhalsen, og hadde en forklaring med noe som gnisser og skjøre slimhinner- jeg var så lettet at jeg klarte ikke å ta alt inn- bortsett fra at det ikke var farlig for den lille. Jeg er enda sliten etter den påkjenningen, selv om jeg slapper av med at det er liv.

Håper det er noe uskyldig for deg også! [emoji173]️

Jeg blødde litt en dag i forrige svangerskap. Legen sendte meg til gyn med en gang, og fikk tatt innvendig ul. Alt stod bra til, grunnen til blødningen var at morkaka lå foran åpningen. Venninna mi blødde også litt uten at det var noe galt. :)

Jeg har hatt en MA en gang, rett etter 12 uker - da var det ingen blødning.

En gang hadde jeg en blødning i uke 18, da var alt bra med babyen (jeg hadde falt i trappen noen dager før, de regnet med at det var pga det).

Jeg blødde friske styrtblødninger i første svangerskap, denne gangen har jeg blødd tre uker i strekk fra uke fem til uke åtte, er 12+4 i dag ❤️ Det er utrolig ekkelt, man vet liksom aldri om det er ett dårlig tegn eller ei. Håper for deg ❤️

Jeg hadde en liten blødning i uke 17 med eldstemor, og etter UL viste det seg at hun var frisk og fin, kun en ufarlig blødning som antagelig kom fra en rift i morkaka, som lå langt nede.

Hadde blødninger i 4 dager når jeg var i uke 6, ble kjempe bekymret siden jeg hadde store smerter sammen med blødningene, men ul viste et bankende hjerte og jeg klarte å slå meg til ro tross i blødningene!

Jeg blødde plutselig i uke 13 forrige svangerskap, styrtblødning med masse frisk blod. Kom helt plutselig,gjennom buksa og alt. Helt uten smerter. Ble sendt i ambulanse [emoji44] fra legevakta og inn på akutten. Alle var sikker på at det var noe alvorlig galt med oss begge. Men lille og jeg hadde det helt fint. Jeg var bare livredd for lille.

Det kommer nok til å gå fint. Er du virkelig bekymret kan du enten avtale en time hos fastlegen din eller ta en privat TUL :)

Vanlig med blødning etter samleie har jeg lest, er redd for slikt selv. Krysser fingrene for deg[emoji173]️

Dere som har hatt blødninger. Hvor mye har dere ca blødd. Og hvordan er det med smerter? Hvilke type smerter eventuelt før/etter blødningen?

Jeg hadde selv en blødning i dag jeg ser svart på. Mensensmerter i to dager etterfulgt av ca 1ss blod gammelt/friskt. Kjempeskummelt, glad noen tok opp denne tråden:)

Dere som har hatt blødninger. Hvor mye har dere ca blødd. Og hvordan er det med smerter? Hvilke type smerter eventuelt før/etter blødningen?

Jeg hadde selv en blødning i dag jeg ser svart på. Mensensmerter i to dager etterfulgt av ca 1ss blod gammelt/friskt. Kjempeskummelt, glad noen tok opp denne tråden:)
Ring å hør om du får en legetime og få tatt blodprøver med to dagers mellomrom evt om du får tatt ul :)
Menssmerter er jo normalt, men sterkere enn normalt KAN være et dårlig tegn, trenger ikke være det da. Og blod under svangerskap er jo alltid noe som skal tas seriøst uansett.

Men alt kan være i skjønneste orden, så ta kontakt med legen og ta det derifra :)

Takk for svar alle sammen[emoji4] jeg har fått svar på hcg idag hvor jeg fikk beskjed om at det var ok[emoji54] ikke veldig betryggende så jeg ringer legen imorgen for nye blodprøver å håper på ul[emoji173]

Du burde i det minste få to blodprøver, for å se stigning [emoji8]

Jeg har blødd 4 ganger hittil. Små mengder, både brunt og rødt. Ul for 2 uker siden viste at alt var bra [emoji173]️

Back
Topp