Noen som har/har hatt bekkenplager?

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
Hei hei. Jeg er gravid i min 24 eller 25 uke. Og det strørste problemet mitt nå er at jeg sliter slik med bekkenet, eller jeg vett liksom ikke helt om det er bekkenet heller. Hehe. Det går på en måte greit å gå tur, men når jeg kommer hjem å setter meg ned får jeg ett smerte mareritt når jeg reiser meg for å begynne å gå igjen., Har dette noe med bekkenet å gjøre ? Det sitter på en måte fremme i magen, nedover lårene å bak i nedereste del av ryggen. Idag har jeg prøvdt å sykle tur (jordmor sa det var bedre) men nå sliter jeg med å komme med opp fra sofaen og tårene renner når jeg går de første skrittene før det på en måte løsner litt. Våkner hver gang jeg skal snu meg i senga :(

Det hørres ut som om det e bekkenet ja....ta kontakt me jordmor ang d, så kan du kanskje få henvisning t behandling eller øvelser som kan hjelpa emoticon Håpe du slippe å slita lenge med det

eg ville gått til en kiropraktor.er masse god hjelp å få der me slike problemer
+ eg ville anbefalt gode joggesgo.eg handla nye sjøl når problemene mine begynte å eg merker lite,eller ingenting til di nå.masse lykke til.:)

Det høres ut som bekkenløsning. Jeg har slitt med det i dette og sist svangerskap. Sist gang gikk jeg en del til kiropraktor uten effekt. Denne gangen har jeg vært kjempe forsiktig med løfting, trening osv. Det har hjulpet masse. Ta det med ro, og ikke press deg..!! Sov med pute mellom beina, det kan hjelpe.. Ellers er det ikke så mye du kan gjøre. Men av egen erfaring er det bare å bevege seg minst mulig. En alternativ treningsmetode er svømming, men kjenn etter. Alt som er vondt skal man unngå..

Det er kjempe kjedelig å sitte mye i ro, men ofte den eneste som hjelper..

Back
Topp