Noen som har handlet?

Krøsamållo

Blir kjent med forumet
Noen som er begynt shoppingen til de søte små i magene?

bestilte litt til meg selv på ellos idag og da måtte jeg jo bare kjøpe med noe smått også :) ble 2 bodyer og 2 bukser i 56 :)

Kjøpte en super søt pysjamas i str 50. Kjøpte 1 ting etter UL sist også. Skal ikke kjøpen noe før nermere uke 30 =)

Venter til etter UL på torsdag :)

Må bare finne ut om det er gutt eller jente først, så begynner jeg så smått :-)

Har kjøpt ny vogn (var på tilbud denne uka), og etter ul kjøpte vi et sett med body, lue og bukse i strl 50 :)

skal vente til ul neste fredag, men skal ha alt klart før uke 30, var innlagt sist fra uke 30, å fikk ikke gjort noe selv også greit at min sønn blir vant til alt det nye:)

Handlet vogn på tilbud i romjulen, og en del klær nå etter UL :)

Etter ul i går så bare MÅTTE jeg :D
Vet ikke kjønnet, så kjøpte en hvit joha ullbody og ullstrømpebukse i str 50. 
Så lite og deilig! :D

Ellers har vi det meste fra storebror, litt småting som skal kjøpes inn, men venter en del uker tenker jeg. 

Har jo en del fra sist, men kommer til å kjøpe et plagg etter UL, akkurat som sist!

Jeg har startet så smått og kjøpe litt klær nå og litt da. Prøver å holde meg, men greier ikke når jeg går forbi noen superkule bebisklær <3 Har kjøpt et stellebord også;)

Har kjøpt søskenvogn og stelleveske til den.... Venter med å kjøpe inn sengen, og resten får vente til etter ultralyden...

Jeg har handlet litt, fant noen kjempefine klær på januarsalg og etter ultralyden klarte jeg ikke laver å kjøpe noen fine sparkebukser :) Ellers har jeg tenkt til å vente med det meste til etter uke 30 :)

Jaa.. etter 2 gutter så venter vi nå ei lita jente,
så jeg MÅTTE jo bare kjøpe et par kjoler for at det skal gå opp litt mer for meg selv og.. :)

Jeg hadde egentlig tenkt til å vente mye lenger, men det er vår første så det er jo en del som skal handles inn og det koster jo litt. I tillegg ser jeg noen har erfart å bli i dårlig form når en blir tyngre og at det da har vært vanskelig å stå for shoppingen selv. Jeg vil så gjerne handle selv (med mannen såklart) så da har vi begynt litt smått. Det vil si at vi har vært å kikket på hva som er å få i de vanligste butikkene, og jeg leter etter fine sider på nettet. Så langt har jeg kun bestillt en taklampe til barnerommet, men jeg har bestemt meg for innredning osv så da blir det vel til at jeg kjøper litt og litt av det vi trenger fremover :)

Fikk vite denne uka at det blir en gutt til, så her trenger vi absolutt ingenting til nestemann. Derfor ble det til at vi heller kjøpte en skikkelig fin og litt dyr vinterdress til storebror, så kan heller minsten arve den. Har hittil brukt mye arve klær på eldstemann i tilfelle neste skulle bli jente. Men no skal jo minsten arve så no har jeg bestemt meg å kjøpe skikkelig kvalitetsklær til storebror.

Back
Topp