Noen som har handlet her?

Sandrine

Gift med forumet
http://www.roselille.dk/webshop-drenge/drenge-overdele/

Vet dere om str er store eller små?

Jeg skal kjøpe antrekk til jul og lurer på om jeg skal ta 74/80 eller 80/86.

Han bruker 74 nå.

På str guiden sto det at 74/80 var 8-12 mnd..

så mye fint der. har ikke peiling på str

Kjøpte kjole til Marielle der, som ho hadde til 17.mai. Den kjøpte eg i str.62/68. Akkurat passe der og da...

Hvordan var det med tollen?
Måtte du betale toll?

Kjøpte kjolen på salg, så det vart under 200kr - så slapp unna tollen[;)] 
Fra eg bestillte/betalte, gikk det bare 3-4 dager - så hadde eg pakken i posten.
Fornøyd med kjolen, prisen og leveringstiden[:)]

Ok.. Jeg slipper nok ikke unna med toll med det jeg ville ha...

Godt du var fornøyd [:D]

Jeg har bestilt veldig mye her, faktisk for 1800 kr...men fikk nærmere 900 kr i toll!!![>:] SURT!!! Men er helt forelsket i denne siden, er jo sååå mye fint!
Ang. størrelser så virker det ut så det er noe varrierende!! Og vist du f.eks bestiller kortbukser så gjør det jo ikke noe om de vokser litt, og strikk har jo en tendens til å utvide seg!! Men jeg bestilte mye i str 80/86 faktisk, og mye kan han bruke nå hvor han til vanlig bruker mest av str 74! Er nok noe stort, men kan fint brukes, også er det jo kjekt at dei kan vokse i det!! VOKSER JOOO SÅ FORT!!![;)]

Men tilbake til toll; virker så dette varrierer veldig, ei venninne bestilte en kjole til jenta si som kostet 500 kr og fikk nesten det samme i toll!!!! Å det er jo kjempe surt!! Leste på toll.no at di rekner 10, 7 % toll (eller noe liknende) av sumverdien på det du kjøper, dersom det ikke er unna 200 kr, men det virker ikke ut som det i real life!!!

Dette ble veldig mye, men jeg er veldig fornøyd med kvalitet og kommer nok til å bestille noe mer....når jeg får rå!![;)]

Back
Topp