Jeg har bestilt veldig mye her, faktisk for 1800 kr...men fikk nærmere 900 kr i toll!!![>:] SURT!!! Men er helt forelsket i denne siden, er jo sååå mye fint!
Ang. størrelser så virker det ut så det er noe varrierende!! Og vist du f.eks bestiller kortbukser så gjør det jo ikke noe om de vokser litt, og strikk har jo en tendens til å utvide seg!! Men jeg bestilte mye i str 80/86 faktisk, og mye kan han bruke nå hvor han til vanlig bruker mest av str 74! Er nok noe stort, men kan fint brukes, også er det jo kjekt at dei kan vokse i det!! VOKSER JOOO SÅ FORT!!![;)]
Men tilbake til toll; virker så dette varrierer veldig, ei venninne bestilte en kjole til jenta si som kostet 500 kr og fikk nesten det samme i toll!!!! Å det er jo kjempe surt!! Leste på toll.no at di rekner 10, 7 % toll (eller noe liknende) av sumverdien på det du kjøper, dersom det ikke er unna 200 kr, men det virker ikke ut som det i real life!!!
Dette ble veldig mye, men jeg er veldig fornøyd med kvalitet og kommer nok til å bestille noe mer....når jeg får rå!![;)]