Noen som har handlet fra asos.com?

HvitSnø

Elsker forumet

Hei.

Vurderer å handle meg en mammakjole fra asos.com. Men trenger noen erfaringer.

* Går det an å retunere hvis den ikke passer?

* Er det dyr frakt? 

* Pleier de å skrive "gave" på pakken eller må man spørre om dette?

* Hvordan er størrelsene?

Takk for hjelpen :)

Lurer også på det så dytter her..
HAr du en link ti lmammakjolene der? Finner dem ikkje eg

jeg har alltid måtte betale toll når jeg handler derfra, men har noen ganger handlet en ting om gangen slik at de sender flere pakker og jeg slipper toll.

har handlet MYE derfra i mange år så er veldig glad i asos 

hmmm, tror jeg skal stikke snuten min inn på siden deres å "skjermshoppe" litt 

hehe, glemte jo å svare på spm dine 

* Går det an å retunere hvis den ikke passer?  det gjør det, men har aldri gjort det selv.

* Er det dyr frakt? nei, jeg syns prisen er grei, men husker ikke i kr hvor mye frakten er.

* Pleier de å skrive "gave" på pakken eller må man spørre om dette? har ikke gjort det hos meg og jeg har vel heller aldri spurt om det, men det vil evt. stå på FAQ viss de gjør eller ikke gjør dette.

* Hvordan er størrelsene? har ikke merket noe forskjell på str siden str finnes i euro også og da følger jeg de str jeg ville gjort her hjemme. 

Takk for svar:) Vet du hvor mye jeg må betale i toll på en kjole som koster 520 kroner da? Eller en plass jeg kan finne det ut?

HvitSnø skrev:
Takk for svar:) Vet du hvor mye jeg må betale i toll på en kjole som koster 520 kroner da? Eller en plass jeg kan finne det ut?

25%

Takk, takk :) 

Noen andre som har erfaringer med denne siden? Jeg er litt kraftig, så er litt skeptisk til å handle klær på nettet... Men er jo gøy og :) 

Back
Topp