IngiManathingi
Gift med forumet
Lurer liksom på hvordan størrelsene der (MAMA-LICIOUS) er i forhold til feks H&M som jeg synes er veeeldig små i buksestørrelsene ihvertfall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Miss lilla m baby
str syns jeg var likt som de fleste butikkene. MEN...nelly har mye feil på klæra de selger. Formen er ikke riktig knapper detter ut (og jeg snakker ikke av kun egen erfaring) Jeg skulle bytte jakke. Jeg fikk ikke ny jakke eller penger, og den jeg sendte ble borte som de påsto. men de lovet penger tilbake men fikk aldri. Jeg gikk til "sak" og de nektet.
fler opplevde det samme.
Jeg bestilte fra linus&lotta og viste ikke det var nelly som eide det. Sambo klikka[8D] Jeg ble seff skuffa sjøl. men fikk mye fint da[8D] men skal aldri bestille fra linus&lotta mer.
oisann, dette ble lang, men str opplever jeg er altså likt da[8D]
ORIGINAL: * Lille Persille *
str syns jeg var likt som de fleste butikkene. MEN...nelly har mye feil på klæra de selger. Formen er ikke riktig knapper detter ut (og jeg snakker ikke av kun egen erfaring) Jeg skulle bytte jakke. Jeg fikk ikke ny jakke eller penger, og den jeg sendte ble borte som de påsto. men de lovet penger tilbake men fikk aldri. Jeg gikk til "sak" og de nektet.
fler opplevde det samme.
Jeg bestilte fra linus&lotta og viste ikke det var nelly som eide det. Sambo klikka[8D] Jeg ble seff skuffa sjøl. men fikk mye fint da[8D] men skal aldri bestille fra linus&lotta mer.
oisann, dette ble lang, men str opplever jeg er altså likt da[8D]
Jeg bestile mammabukse der, endte med å måtte bytte den tre ganger for den passa aldri! Synes størrelsene ble annerledes på hver bukse jeg :p hehe.. Bestilte også med Nellykonto, så jeg skulle få faktura i slutten av mnd. Har enda ikke fått noen faktura, og det er snart 2 mnd siden! Prøvde å sende dem mail men da fikk jeg beskjed om å ta kontakt med noen andre igjen.. Og der har jeg aldri fått noe svar :s rotete greier :/
mhm, jeg fikk aldri mine 500,- som de lovet. Det hjalp ikke med forbrukerområdet...
de har ikke kontroll nei[>:]
det var egen tråd på kvinne guiden om nelly.com der fler hadde blitt "rammet"