Noen som har handla på NELLY?

IngiManathingi

Gift med forumet
Lurer liksom på hvordan størrelsene der (MAMA-LICIOUS) er i forhold til feks H&M som jeg synes er veeeldig små i buksestørrelsene ihvertfall!

Jeg bestilte bukser i samme str som jeg bruker til vanlig, men etter jeg har brukt dem litt nå ser jeg at jeg godt kunne hatt en str mindre.. De blir ganske løse etterhvert.

Jeg bestilte også en body med sparkebukse derfra, som det var en feil på. Sendte den inn etter at fristen på 14 dager hadde gått ut, og fikk en ny tilbake [:D]

mama licious er store i størrelsene [:)] men om du er i tvil, bestill størrelsen du vanligvis bruker [:D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

str syns jeg var likt som de fleste butikkene. MEN...nelly har mye feil på klæra de selger. Formen er ikke riktig knapper detter ut (og jeg snakker ikke av kun egen erfaring) Jeg skulle bytte jakke. Jeg fikk ikke ny jakke eller penger, og den jeg sendte ble borte som de påsto. men de lovet penger tilbake men fikk aldri. Jeg gikk til "sak" og de nektet.
fler opplevde det samme.

Jeg bestilte fra linus&lotta og viste ikke det var nelly som eide det. Sambo klikka[8D] Jeg ble seff skuffa sjøl. men fikk mye fint da[8D] men skal aldri bestille fra linus&lotta mer.

oisann, dette ble lang, men str opplever jeg er altså likt da[8D]

Jeg bestile mammabukse der, endte med å måtte bytte den tre ganger for den passa aldri! Synes størrelsene ble annerledes på hver bukse jeg :p hehe.. Bestilte også med Nellykonto, så jeg skulle få faktura i slutten av mnd. Har enda ikke fått noen faktura, og det er snart 2 mnd siden! Prøvde å sende dem mail men da fikk jeg beskjed om å ta kontakt med noen andre igjen.. Og der har jeg aldri fått noe svar :s rotete greier :/

ORIGINAL: * Lille Persille *

str syns jeg var likt som de fleste butikkene. MEN...nelly har mye feil på klæra de selger. Formen er ikke riktig knapper detter ut (og jeg snakker ikke av kun egen erfaring) Jeg skulle bytte jakke. Jeg fikk ikke ny jakke eller penger, og den jeg sendte ble borte som de påsto. men de lovet penger tilbake men fikk aldri. Jeg gikk til "sak" og de nektet.
fler opplevde det samme.

Jeg bestilte fra linus&lotta og viste ikke det var nelly som eide det. Sambo klikka[8D] Jeg ble seff skuffa sjøl. men fikk mye fint da[8D] men skal aldri bestille fra linus&lotta mer.

oisann, dette ble lang, men str opplever jeg er altså likt da[8D]

Jeg bestile mammabukse der, endte med å måtte bytte den tre ganger for den passa aldri! Synes størrelsene ble annerledes på hver bukse jeg :p hehe.. Bestilte også med Nellykonto, så jeg skulle få faktura i slutten av mnd. Har enda ikke fått noen faktura, og det er snart 2 mnd siden! Prøvde å sende dem mail men da fikk jeg beskjed om å ta kontakt med noen andre igjen.. Og der har jeg aldri fått noe svar :s rotete greier :/

mhm, jeg fikk aldri mine 500,- som de lovet. Det hjalp ikke med forbrukerområdet...
de har ikke kontroll nei[>:]
det var egen tråd på kvinne guiden om nelly.com der fler hadde blitt "rammet"

grr. har fått mail nå, om at de har sendt ut hele TO fakturaer, og en purring på vei! Merkelig at jeg ikke får disse giroene når adresser og alt stemmer! :( Jeg gir opp...

har aldri bestilt fra nelly, men har venninner som gjør det hele tida og er fornøyde .. men jeg har flere mamalicious bukser da og jeg må ha en størrelse mindre i de buksene..

Back
Topp