Noen som har hørt om modelday studio?

Linnjeanette

Elsker forumet
Det ringte noen i dag, men jeg rakk ikke å ta den.. Så jeg ringte opp igjen, og kom rett på svarer "du har blitt oppringt av modelday studio, og vi tar kontakt ved en senere anledning! Du kan gå inn på hjemmesiden vår og blablabla" Trodde først det var sambo som tulla, men det var det ikke! Gikk inn på nettsiden og leste litt.. Syns det er litt rart at de tar kontakt helt uten videre? Aldri hørt om de før, noen flere som har blitt kontakta?

jada, har blitt ringt til flere gangen, å vært der 2 ganger å tatt bilder ;)kjempe morro, å så blir man sminka..  er gratis å ta bilder, men hvis du syns bildene er fine kan du kjøpe de ;))  å man kan ha med seg noen  ;)) 

Ahh!! :) var de flinke?:) Og er du fornøyd med bildene? Tror ikke det hadde vært noe for meg uansett:) Jeg har altfor dårlig selvtillit til å stå foran kamera!

Har ei venninne som har tatt bilder der med sønnen sin! De ble bare helt fantastiske!!!
Kunne virkelig tenkte meg det selv, så ringer de så si ja takk! Skal love deg selvtilliten hennes steg noen hakk:)

Back
Topp