noen som har hørt at

*Kolibri*

Forumet er livet
bekkenet blir bedre etter at hodet er festet?

jeg har slitt med bekkenløsning og har måttet bruke krykker den siste tiden..men i går kveld og i dag føles det så mye bedre! Jeg vet at hodet ikke er festet enda, men han ligger greit ned i bekkenet med hodet riktig vei. Kan det ha noe å si?[8|] Mener jeg har hørt at bekkenet kan stabilisere seg når hodet fester seg?

Kan iallfall si at for min del ble det bedre de siste par ukene før fødsel, da hodet kom langt ned og bekkenet ble stabilisert. Gikk faktisk litt tur igjen siste uken før fødsel (og det hadde jeg ikke klart på mange uker før det).

sist jeg var gravid..vart jeg i myyye bedre form når hodet hadde festa seg :) klarte å gå normalt.. :)

jepp [:D] bekkenet mitt har kranglet litt med meg, men lillegutt festet seg for noen uker siden, og etter at han gjorde det har jeg ikke hatt poblemer med bekkenet i det hele tatt [:D] skjedde sist gang også... har bare noen fryktelige "krampe" lignende saker i den ene hofta, så det kan jo hende det er bekkenrelatert, men selve "ramma" er super nå [:D][8D]

Har hørt noen som har prata om det ja....kan jo være derfor jeg har blitt bedre den siste uken også egentlig..

Hmm...hvis dette stemmer (også med meg) så gleder det meg veldig![:D]
Jeg har blitt bedre å ryggen/bekkenet de siste ukene, men ante ikke at det kunne komme av at hode evt. hadde festet seg...
Lillegutt lå med hode ned da vi var på 3d i uke 27+4. Hadde håpet at han skulle holde seg der, og det kjennes sånn ut.
Håper jordmor sier han har festet seg når vi skal til ho til uka.[:)]
Jeg sliter også med vondt i venstre hofte, men det kommer nok av at jeg ligger så mye på den siden...[:)]

som med så mye annet graviditetsrelatert er det veldig individuelt.
mamma har fortalt at hennes bekken var mye bedre nærmere fødsel, mens noen er så uheldige at de kan ha sterke smerter i lang tid etter fødsel.

uansett supert at du føler deg bedre[;)]

Vet ikke om han har festa seg her, men han ligger opp ned og har gjort det siste tre ukene, og bekkenet mitt har blitt mye bedre. Kan sikkert ha sammenheng med at jeg har blitt 100% sm også, så jeg får slappa mer av, men er kanskje noe i det?

Har hørt det jeg og.
sliter mye med bekkenet jeg og, og vet at junior ligger med hode langt ned i bekkenet, så håper det fester seg snart, så kanskje det går ann å gå litt.. he he

Back
Topp