Noen som har gode råd mot sår tunge?

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
holder virkelig på å gå i taket her! det gjør såååååå fryktelig vondt! vondt å spise, drikke, snakke, og ha munnen lukket! d sviir så inni H******E!

Dessverre, lite med råd herfra! [8|]

Men ville bare si at jeg håper det snart går over, for hørtes ikke godt ut!
Du må ha masse god bedring![:)]

Hva er grunnen til att tungen er så sår? Sykdom? Noe du har spist? Isbit på tungen lindrer iallefall litt.

Aner ikke hvorfor der er sånn :/ tenkte først at det var sånn hvitsår for det hender seg at jeg har, meeen aldri på tungen før. det er hovedsaklig tungespissen det er snakk om da.., men vondt er det likevell.. :/

Det har både sambo og jeg hatt. Jeg hadde ikke så ille da, men virker som det er "noe som går". Har ikke noen spesielle råd, men tror altså ikke det nødvendigvis kommer av noe du ha spist eller lignende.

Det går over etter hvert. God bedring[:)]

Jepp! Prøv Cosylan munnskyll fra apoteket. Funker som bare det! Er borte igjen etter en dag eller noe [:D]

ORIGINAL: Snowy

Jepp! Prøv Cosylan munnskyll fra apoteket. Funker som bare det! Er borte igjen etter en dag eller noe [:D]

Tipper du mener Corsodyl [;)]

(Cosylan er hostesaft)

ORIGINAL: Kinaputten

ORIGINAL: Snowy

Tipper du mener Corsodyl [;)]

(Cosylan er hostesaft)

Haha, det er bra du passer på meg! [:D] Corsodyl heter den ja, funker som bare det! Cosylan hadde kanskje ikke hatt samme effekten nei...[&:]

Back
Topp