Noen som har gitt fra seg permisjon til pappaen her?

Momofmany

Forumet er livet
Hvorfor? og hvordan syns du det fungerte? Følte du at du fikk en god relasjon med babyen likevel?

Vi gjorde det med jenta. Jeg tok kun de ukene som jeg måtte og far tok 48uker . For oss fungerte dette utrolig bra. Siden jeg hadde jobben i fjøset. SÅ fikk samtidig tid til barna selv om jegt drev i fjøs og på jordene. Var enkelte ganger at far måtte ta med seg minsten i traktoren for brøyte mens jeg var i fjøset og hadde eldste med meg.
Ser selv hvor god kontakt far fikk til begge ungene ved å få lov til å komme til så mye som han gjorde.Og det har også blitt slik at han også stiller mye opp ellers også når det gjelder ungene ved sykdom og ved andre ting som må følges opp. Som oftest så drar vi begge 2 med ungene når det e rnoe som foreldremøter, til lege og etc.

Takk for svar :) Unner han det absolutt, men blir vondt å gi fra seg kjenner jeg ;)

Ingen flere??

Jeg var 4 mnd hjemme og far fikk resten, jobba turnus, så det var ikke noe problem med tilkytning til babyen :) Hun er ei skikkelig mamma jente gitt ;)

vi delte 50 -50 sist. Da hadde jeg først 6 mnd, så var det hans tur. Denne gangen skal jeg være hjemme 3 dager pr uke og han to. Det blir tøft å gå på jobb igjen neste uke. Men far og datter har godt av litt alenetid

Gi fra seg? Mor må ta 3 uker før termin og 6 uker etter fødsel, far har 12 uker. Resten er til fri fordeling mellom mor og far

Gitt bort? Mener du fellesukene?
Hvis vi får et barn til så fordeler vi det nok slik at han tar all permisjonen foruten de som er satt av til mor/meg.
Dette fordi jeg har mye kroniske smerter og han må ta av seg mye byssing/bæring.
Men jeg kommer nok til å være hjemme sammen med han da, på aap eller uføre.

Seff mener jeg FELLESUKEN........................... Men ser dere er såppas smarte at dere skjønte den da ;)

Back
Topp