Noen som har giftet seg like etter fødsel her?

Fuglekassa

Forelsket i forumet
Vi hadde egentlig gitt opp prøvingen for en stund nå, og begynt å planlegge bryllup istedet. Lokalet og kirke er bestilt, kake, kokker, servitører, kjole osv osv er også i boks. Problemet er at datoen er 23.06.18! Da er eventuelt baby 2 måneder gammel bare :p jeg kom meg lynkjapt etter begge de forrige fødslene mine, men har jo ingen garanti for at det blir likt denne gang så klart :p

Noen erfaringer?
 
Vi har planlagt bryllup og booket lokale 9. juni selv, men tenker å utsette det når vi har passert 12 uker(avventer frem til det)[emoji6] Lurer derfor på om folk vil anbefale å utsette det 1 år eller om folk tror det går fint i september? I september vil babyen i tilfelle være ca. 5 mnd. Har ingen barn i fra før, og derfor ingen erfaring med hvor fort jeg skulle komme meg etter fødsel. [emoji6]
 
Last edited:
Med nummer to kunne jeg gifta meg dagen etter fødsel.. :D
Men når baby er to mnd begynner de fleste å ha kontroll på amming og litt døgnrytme.. men ville ikke hatt barnevakt til en så liten baby så for meg hadde en laaaang utsettelse vært nødvendig :) nærmere året ville jeg nok drøyd det til.. men det er meg :)
 
Vi skal egentlig gifte oss siste helgen i august (termin i månedsskiftet mars-april). Jeg tror vi utsetter eller endrer planene. Hadde ille dett for meg å amme eller nattevåke på bryllupsnatta.. Vet ikke om jeg føler at vi kan bruke så mye penger på oss selv heller da..
 
Vi har termin 8.april, og bryllupsdatoen er satt til 14.07.18. Dette er barn nr.1, så tror vi velger å utsette bryllupet. Vil ha tid og ork til å nyte begge deler [emoji7][emoji173]️ Vi har prøvd å bli gravide ganske lenge, så dette kommer over alt annet [emoji173]️
 
Back
Topp