Noen som har gått bananas med barnerom enda?

Soffi23

Elsker forumet
Jeg klarer snart ikke å holde meg lenger, så jeg lurer på om noen har vært enda tidligere ute enn meg selv? Vi har jo rommet stående tomt, og skal på storhandel på IKEA til helgen. Rommet skal males før det blir innredt, men jeg kunne godt tenkt meg å sett deres barnerom om dere vil dele bilder? :-) Når det først er malt ferdig kommer jeg nok ikke til å klare å vente med å gjøre det ferdig, selv om det er noen mnd til mini kommer og han skal sove hos oss første mnd. :-)

Har ikke begynt helt enda, men er nok ikke veldig lenge til. Vil gjerne ha rommet ferdig når babyen kommer, selv om at han skal sove inne hos oss på begynnelsen:Heartblue

Har noen ideer om sånn ca hvordan det skal bli da :happy:

Har ikke begynt helt enda, men er nok ikke veldig lenge til. Vil gjerne ha rommet ferdig når babyen kommer, selv om at han skal sove inne hos oss på begynnelsen:Heartblue

Har noen ideer om sånn ca hvordan det skal bli da :happy:

Jeg river snart av meg håret, har så lyst å begynne NÅ! men tenker det er greit å vente til neste uke i alle fall, når vi har litt mer planlagt på forhånd ifht møbler osv[emoji28]

Jeg er klar til å starte, men samboeren er ikke helt der enda [emoji28] han vil gjøre ferdig garasjen som skal bli treningsrom først, så blir det vel barnerom etterpå [emoji5] men kjenner selv at det klør i fingrene etter å starte, men samtidig så trenger jo ikke babyen rommet før om ett lite år [emoji28][emoji5]

Lykke til på Ikea i helgen, gjerne send oss en liten oppdatering på hvordan det går med rommet! [emoji2][emoji1405]

Vi har ikke begynt ennå, men det har mest med at for øyeblikket er barnerommet nesten mest roterom[emoji85] Blir nok ikke så altfor lenge før vi rydder ut og starter innredning, for jeg kan nesten ikke vente lenger!

Ettersom babyen ikke trenger eget rom med det første har jeg ikke tenkt på det i det hele tatt enda :p

Vi skal også flytte i løpet av høsten, men her blir det ikke barnerom med det første. Mellomste sover fortsatt på vårt rom og han er 2,5 år. Men hvis man skal ha babyen inn på eget rom i relativt nær fremtid skjønner jeg at man vil ha det klart. Deilig å slippe og male med en liten en.

Her sover de på rom med oss, også skal vi bygge nytt hus. Så blir ikke å innrede noe barnerom før vi flytter over i nytt [emoji5]

Fremtidige soverommet er malt, sprinkelseng og stellebord er kjøpt, skapet er innredet med klær og div, barnevogn er også på plass [emoji23][emoji173]️

Har så utrolig lyst til å gjøre alt klart nååå, men skal bytte gulv og male først, og må vente på at oppussingen i 1.etg skal bli ferdig før vi begynner oppe. Forhåpentligvis er alt ferdig i slutten av sept. Da kommer barnerommet til å stå klart omtrent sammen dag :p:Heartpink:Heartpink:Heartpink

I dag fikk vi ryddet og gjort plass i både boden og på baby rommet. Så nå er det ivertfall klart til å begynne. :happy:
Har fått vogn brukt, så tenkte å vaske alle trekkene i helgen.

Gleder meg til å ordne resten! :D
Hadde aldri trodd at motivasjonen skulle komme. De første mnd hadde jeg bare lyst til å ligge på sofaen og prøve å ikke kaste ooo:wtf::hilarious:

Back
Topp