Noen som har funnet ut hvilken vogn de skal ha?`

Turid:)

Andre møte med forumet
Jeg har ikke peeiling på hvilken vogn jeg skal velge.. Er det noen som har tips?

Jeg har så utrolig lyst på en skikkelig 50-talls vogn, men jegfinner ingen norske forhandlere. Synes norske vogner er sååå kjedelige.

sist hadde jeg 3hjuling, og skiftet til Emmaljunga scooter når snuppa rundt året. Og angret sist på at jeg ikke gikk for FANTASTISKE, FLOTTE og LETTE Emmaljunga city cross:-) D er en duo vogn med hardbag og sportsdel:-)

Så d blir d på meg, min favoritt absolutt:-) elsker scootern min, den er så utrolig fin og flott og gooooood å trille:-)

Vi har simo vogna fra sist.
Og vet av erfaring at den er god i høstvær/vintervær/slaps og alt som hører med her i Romsdalen. Den er det god plass i, får plass til voksipose og det vi måtte trenge.
Har og allerede kjøpt en quinny vogn.  med bag, sportsdel, og slik en kan bruke bilstolen vår på. Den vogna blir shoppingvogna mi tror jeg...

Tfk(igjen) og skulle det være noe annet som jeg vil ha er det Simo Duo...
Jeg har hatt mange forskjellige vogner og disse er jeg mest fornøyd med :)

Vi skal bruke city crossen fra sist gang:) Strålende fornøyd.. Har en mountain buggy også men den blir nok storesøster sin vogn til barnehagen:)

har brio happy mixed med hardbag og sportsdel + tfk søskenvogn (1hardbag + sportsdel )..

Lille babyen får nok arve  Emmaljunga Duo Edge fra storebror.
Får vel vurdere om jeg skal kjöpe en söskenvogn også, jeg er litt usikker på om vi har behov for det, men lillemann er jo bare 16 måneder når jeg har termin så det kan kanskje värt greit å ha begge to i vogn en periode... I såfall vil jeg ha en TFK Twinner twist. :)

Vi har Emmaljunga Duo Edge, og anbefaler den på det sterkeste!! :D Elsker den vogna... 

Har lyst til å fortsett å bruke den når neste kommer også... Kjøpe sete man fester på sittedelen, så vesla kan sitte i den, og en mykbag man kan legge i sittedelen så den lille babyen kan ligge i den... Så når jeg bare har med den lille kan jeg bruke liggebaggen... 

Men vi får se, jeg må tenke på det og se det an... Det blir akkurat to år mellom dem... Jeg har jo et barn fra før, og har ganske god teken på det :P Men når man får nummer to og det praktiske rundt det, da er jeg på ny grunn her, og har ikke helt kontrollen på hva som trengs! :P Ordner seg vel... 

her blir det tfk vogna som storebor hadde... eneste er at jeg skal ha multibagen...

Vil bare si at jeg personlig har dårlig erfaring med TFK vognene med tre hjul.,.. Den var rett og slett ikke stødig for fem flate øre! Bare man kom til en liten skråning var vogna på vei til å velte!! 
Måtte holde den igjen, hver gang, og det er veldig upraktisk!! Samt at man fikk hjerte i halsen...

Så skal man ha en slik en vil jeg kun anbefale at den brukes på kjøpesenter og butikker, ellers er den ikke trygg i mine øyne... 

Har en Emmaljunga city cross og elsker den. Helt perfekt.. Lett og god å trille.. Har måka meg gjennom snø med den og gått mye i skogen.. SUPER!! Men kjøp i Sverige.. Billig billig :)

Hadde Emmaljunga City Cross sist, og var kjempefornøyd :D
Men denne gangen har jeg lyst til å prøve en 3-hjuling, så tror kanskje det blir en TFK Joggster Twist :)

mirakelimage skrev:
her blir det tfk vogna som storebor hadde... eneste er at jeg skal ha multibagen...

Kan jeg spørre hvorfor du vil ha multibagen? Jeg har sett for meg quickfix-bagen pga den er så stor og fin, men vil gjerne høre fordeler med multibagen :)

Rugekasse skrev:
Vil bare si at jeg personlig har dårlig erfaring med TFK vognene med tre hjul.,.. Den var rett og slett ikke stødig for fem flate øre! Bare man kom til en liten skråning var vogna på vei til å velte!! 
Måtte holde den igjen, hver gang, og det er veldig upraktisk!! Samt at man fikk hjerte i halsen...

Så skal man ha en slik en vil jeg kun anbefale at den brukes på kjøpesenter og butikker, ellers er den ikke trygg i mine øyne... 

Dette problemet har ikke jeg hatt! Bor selv på landet og har gått med den på grusvei, jordestier og skogen, og det har ikke vært noe problem med det:)

Troll duo :-)

Kjøpte både emmaljunga city cross med city bag til, og Edge duo med sportunderstell sist. Vil anbefale citycrossen om du skal ha bare en vogn, baggen er stor og romslig (dessuten vil jo de fleste opp og se, før de vokser ut av den) sportsdelen er lett og kjempegod å trille på all slags føre/ underlag. Edgen likte jeg også godt, men den var litt tyngre og sportsdelen var ikke like lett å manøvere når den er vendt mot deg. Bruker denne som sovevogn i barnehagen. Som trille har jeg quinny buzz 3, og vil egentlig ikke anbefale denne :p

Me har emmaljunga smart duo 2010 modell etter første mann så den kommer me til og bruke denne gang og :)

Citycross med citybag

Back
Topp