Noen som har funnet hjertelyden med Angelsounds ennå?

charnelle

Betatt av forumet
Er selv 8+0 i dag og vurderer å sjekke om jeg finner hjertelyden med Angelsounds. Vet det kanskje er litt tidlig, sist hørte jeg lyden i uke 10. Men opplevelsen var så fantastisk sist og jeg kunne senke skulderne og innse at jeg var gravid! Lengter etter den følelsen...
Noen som har funnet hjertelyden her inne ennå?

Har selv vurdert å prøve men da må jeg låne meg et av en vennine.

Sent from my iPad using BV Forum

Er det trygt å bruke en sånn? Det er ikke noen form for ultralyd-strålinger eller noe sånt?
Det anbefales jo ikke å ta mer ultralyd enn høyst nødvendig heller...

Jeg hadde ikke turt å prøve enda, men kommer nok til å skaffe meg en når jeg er rundt 10-11 uker ja :) Fant i uke 10 sist jeg også :)

Goldenchild: Det er ikke farlig sånn sett, men jordmødre anbefaler det ikke fordi man ikke alltid finner hjertelyden og blir kjempenervøs.

Jeg hadde ikke turt å prøve enda, men kommer nok til å skaffe meg en når jeg er rundt 10-11 uker ja :) Fant i uke 10 sist jeg også :)

Goldenchild: Det er ikke farlig sånn sett, men jordmødre anbefaler det ikke fordi man ikke alltid finner hjertelyden og blir kjempenervøs.
Ok...det var godt å høre :)

Har en slik angelsounds jeg fikk i posten igår og er 10 uker i morgen... Men jeg må vel ha gele og eller?

Takk!

Back
Topp