Noen som har fugl???

Astrone~Laluna

Forumet er livet
Hvilken fugl??
hva koster fuglen??
hvor lenge lever den??

og BILDE??

[:D][:D][:D][:D]

jepp,vi vurderer å skaffe oss fugl[8D]

men er jo såå mangen fine da.......

er jo mangen fiiiiine undulater...

dvergpappegøye

nymfeparakitt

Tiligere så har jeg hat alt fra finker, undulater, parakitter, papegøyer osv men har ikke hat fugler på en stund nå da, å jeg synest at har man fugel må man passe på at man har mulighet til å la de få være mye ute av bur slik at de får røre skikkelig på seg

Jeg har drevet oppdrett av nymfeparakitt, undulat, splendid (rødbrystet gressparakitt), sangparakitt..men så fikk jeg ikke tid lenger [&:] men har sååå lyst til å begynne igjen og da  er det sååå masse jeg vil ha..Er så utrolig mye flott fugl..Kakarikiene er fine [:)]

ORIGINAL: siric

Jeg har drevet oppdrett av nymfeparakitt, undulat, splendid (rødbrystet gressparakitt), sangparakitt..men så fikk jeg ikke tid lenger [&:] men har sååå lyst til å begynne igjen og da  er det sååå masse jeg vil ha..Er så utrolig mye flott fugl..Kakarikiene er fine [:)]

aldrig hørt om de jeg....de vi durderer sterkest er engelsk undulat(de er større enn vanelig) og nymfaparakitt...hørte att man kunne ha en undulat eller nymfeparakitt sammen med en dverg pappegøye???

jeg hadde to undulater tidligere,og det er IKKE å anbefale.de bråker veldig.de skriker skikkelig [8D][:D] det er mulig andre trives med de da,men jeg gjorde hvertfall ikke det [:D] 

jeg annbefaler dvergpapegøye!
de koster alt fra 5-900kr! vi hadde to stykker,de bråker en del,men utrolig koselig![:D]

ORIGINAL: henriette22!

jeg annbefaler dvergpapegøye!
de koster alt fra 5-900kr! vi hadde to stykker,de bråker en del,men utrolig koselig![:D]

ja,de er jo NYDELIGE også,synst ikke fugler bråker jeg da....hehe,er jo søtt[:D][:D]

undulat har vi hatt,den ble 15 år og vi savna den skikkelig når den ikke var her meg[&:]
og så har de jo så mangen fine farger av de også ,så jeg vil veldig gjerne ha en undulat eller 2[:D][:D]

Back
Topp